![]() |
inburgeringsexamen
vraagje wat vinden jullie van wat voor vragen er worden gesteld in een inburgeringsexamen??
Zouden er niet andere vragen moeten worden gesteld? |
Misschien moet je dan eerst even vertellen wat voor vragen er in een inburgeringsexamen staan, want ik vermoed dat bijna niemand dat weet.
|
De vragen van die toetsen zijn inderdaad twijvelachtig. Ik heb laatst nog een inburgeringstoets gemaakt op school, samen met de rest van m'n klas. Ik was 'geslaagd' maar zeker 3/4e van mijn (gymnasium) klas was 'gezakt' voor de toets. Volgens mij stel je dan toch de verkeerde vragen.
|
getikt
er worden vragen gesteld die de meeste nederlanders nog jiet eens weten (n) |
o,zal ik doen later:)
|
en ik heb er een 4,6 voor gehaald! maar het is ook heel streng je moet zo een 80 procent goed hebben om een 6 te hebben ongeveer
|
|
Citaat:
En als je vragen krijgt a la 'wat is groter, Nederland of Marroko' en je ziet dan voor je een stilfgezet filmfragment waar Nederland een X aantal keer binnen een vorm van Marroko geprojecteerd is, dan kan iedereen dat halen. |
maar ik heb de nationale inburgeringtest 2005 gemaakt dat zit ook wat anders in elkaar:)
|
Die officiële test was ronduit twijfelachtig. ("Welke stad ligt er in de randstad?" oid)
De inburgeringstest 2005 was al wel iets duidelijker, al vond ik hem wat belerend en de antwoorden wat vaag. Wie doet de belasting? nou, IKZELF?? :s Maak daar je opdracht op, ik denk dat die test best redelijk in elkaar zit. |
Topic niet meer nodig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |