![]() |
Verliefd
Hi,
Ik ben eigenlijk voor het eerst verliefd in mijn leven, maar echt wel verliefd. Ik ging overlaatst voor een naschoolse activiteit gaan basketten en er waren ook meisjes mee. Ik zit namelijk in 5eASO en een fantastisch 'good-looking girl' in het 6TSO. Ik ben echt zotverliefd maar weet niet hoe er aan te beginnen. Ze is een jaar ouder en ik heb er nog geen woord tegen gezegd. Ik heb wel r email adres en haar gsm van iemand gekregen maar ik vind het zo onpersoonlijk. Normaal ben ik niet beschaamd maar bij zo'n dingen dus wel, ik word dan zo heel rood als ik een meisje zie enzo. Pf lastig hé? Iemand tips of zo? Simmke |
handen wassen voordat je haar begroet :o
(zie seks. topic) |
dat volstaat :( ik maak een andere nick aan
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat msnen scheelt misschien ook voor je onzekerheid/rood worden, omdat je dan al wat aan elkaar 'gewend' bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Simmke: heb je al wat ondernomen?
|
ja hi,
ja ik heb ze geadd en beetje tegengeklapt over de banaalste dingen ma kvind da wel een goed begin alhoewel ik het gevoel heb direct dat er meer zal komen. x thx é gastn |
mja als ge niets onderneemd dan kan er ook niets gebeuren he ;)
ge zou er best wel een babbeltje mee maken de volgende keer da ge haar ziet, via iemand da jij kent en iemand dat aan haar ook kent, een gemeenschappelijke vriend ofzo. Dan kan je ook echt weten of het iemand is da bij jou zou passen (qua interesse enzo) want je zegt nu wel dat je verliefd bent ma op zich kan je daar nnog niet echt 100% van zeker zijn denk ik ;) dus mijn boodschap is: SPREEK ERMEE ;) |
Een meisje toevoegen op msn waar je nog nooit mee gepraat doe je volgens mij best niet (n)
Dan weet ze al direct hoe het zit, en dat neemt alle mysterieuziteit weg |
Citaat:
Bijvoorbeeld als je samen aan een opdracht voor school moet werken ofzo. |
Gaat een beetje moeilijk als de 1 in de 5e zit en de andere een klas hoger :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |