![]() |
Nederlands
Bereiden jullie je voor op het examen Nederlands van as maandag ?
|
Nee :o
|
Citaat:
|
ik ook
|
Even 2 samenvattingen doen, en die functies overlezen.
|
nee.. k heb op school paar geoefend.. en heb genoeg te doen voor geschiedenis maandag en scheikunde woensdag.. :o
|
ik ga morgen nog even wat uit de examenbundel doen, maar meer niet.
|
nee, is echt te saai, en sowieso ik heb pas één paragraaf van vietnam geleerd, dus voor geschiedenis heb ik alle tijd nodig... en oja.. wiskundeA1,2 voor dinsdag :|.. ook nog veel aan doen
|
Ik ben er echt helemaal niet goed in. Maar ik vind het leren voor Nederlands zo zinloos...
Nee dus. Maar misschien dat ik nog wel een examen oefen... |
Ik heb nog veels te veel tijd nodig voor GS.. morgen heb ik anderhalf uur tot Nederlands en dan ga ik nog wel even wat dingen bespreken met mn klasgenoten :)
|
Onze lerares zegt ook dat je niet echt hoeft voor te bereiden, behalve een half uurtje de begrippen doorkijke/leren, die functies enzo idd..
maar als k nog tijd over heb maak ik nog even een samenvatting (mja die tijd is altijd t probleem he :rolleyes: :p ) |
Nee, denk het niets. Ga morgen tussen de examens Gschiedenis en Nederlands in nog ff leren denk ik
|
Hmm, ik ga ff een samenvatting maken en dat was het wel.. Nederlands is niet mijn grote probleem
|
nee, kutexamen, ik heb m al opgegeven, vorig jaar had ik een 4.2 dus t zal niet veel beter worden...
|
'functies'?? :bloos:
|
Citaat:
|
hmmm oke.. ja, ik doe ook alleen ff de dingen uit de ex.bundel doorlezen. Die drogredenen en dingen als stok achter de deur, zijn ook belangrijk
|
Citaat:
|
heeft er iemand miss nog tips van wat je nog ff moet doornemen of oefenen voor 't examen?
een beetje aan de late kant ik weet 't :o |
Nee, ik doe niks.
|
jah ik was ook van plan om nix te doen.. maar het proefwerk tekstverklaren had ik een 3.5.. en voor de rest hebben we onder nederlands nix meer aan examentraining gedaan :(
|
tot nu toe toch nog niks gedaan, straks nog ff door de examenbundel bladeren :o
|
Nog 1 uur :p
|
zo die samenvatting was makkelijk!
de eerste text wel een beetje kut die goederen maar voor de rest (y) edit: bij duits en gesch half uur eerder weg, maar nu 1 uur :confused: of ik doe iets fout:D |
jah.. de samenvatting vond ik ook te doen jah! Alleen het laatste punt vond ik vrij vaag gesteld. En tekstbegrip vond ik egt heel moeilijk :(
Tjah hopelijk heb ik het goed, strakjes ff alle abcd-vragen nakijken :) |
De laatste punten kon ik juist wel vinden, maar niet alle verklaringen voor de toename van onveiligheidsgevoelens, dat deel heb ik denk ik niet zo goed gemaakt.
Ik denk eigenlijk dat ik het niet zo goed heb gemaakt, kon me niet meer zo goed concentreren na zo'n lang geschiedenis proefwerk!! |
Ging best aardig en ik heb iets van 5 vragen fout van het tekstverklaren :) .
|
Met streng nakijken, zit ik rond de 37/38 punten :D
|
Ben ik dan de enige die het best lastig vond? De samenvatting ging nog wel, maar het tekstbegrip was best moeilijk.
|
k kom niet door die cijferbereken stuff...
|
Citaat:
Welk gedeelt vond je dan moeilijk? Dat van dat positioneel gedoe vond ik nogal vaag (en dat heb ik dan ook helemaal fout). |
ja dat potentiele stuff he... egt geeen idee... maar wat opgeschreven meteen 3 punten kwijt
|
meerkeuze heb ik er 3 fout
open vragen allemaal fout, volgens correctie model samenvatting kijk ik niet na maar m'n 4.2 zal ik wel gehaald hebben en nu WiA1,2 gaan leren :( |
Ik heb van de 22 vragen er 4 fout en die van positioneel heb ik alleen een gedeelte van de kern die erin moet staan. Van de tekst schrijven heb ik in ieder geval 3/4 goed. Ben best trots :o
|
Kheb het best goeg gedaan. Ik vond het ook helemaal niet moeilijk gelukkig :D heb tussen de 6,8 en de 8,9 :D.
Ik heb de samenvatting ook best streng nagekeken alleen dat correctiemodel erbij vond ik nogal vaag. Staat er af en toe gewoon dat je er een bepaald punt in moet hebben wat ook al in de vraag stond.. Dan is het toch sowieso goed lijkt me.. maarja we zien het wel. Offtopic: Weten jullie trouwens hoe er afgerond wordt, als je bv uitkomt op 6,45 of 5,45? |
Ik heb tussen de 6,5 en 8,5 en ik vond het niet moeilijk; had zowat de hele tekst goed, alleen ik ben belabberd slecht in samenvatten. :p
|
Bij de samenvatting maar 1 punt laten liggen :)
Tekstverklaren 6 vragen fout. Hoog cijfer dus :) |
Citaat:
|
ik heb iets van 30 punten ... ma dan zonder de open vragen over dat geluk enzo, straks ga je dingen goed rekenen wat ni goed is :s..
kun je nu ook al ergens bekijke wat voor cijfer je ongeveer hebt?? |
www.examen.nl --> cijfer berekenen
Edit: tussen 5,7 en 7,7 heb je dus :) |
okeej bedankt :)
|
ik heb denk ik ook alle open vragen bijna fout. De teksen vond ik echt verschrikkelijk afgezaagd, en die eerste was best onduidelijk soms. Ik ben echt vet slecht in samenvattingen schrijven (n)
Maar ik heb, denk ik, wel voldoende. 33 goed, maar je weet het natuurlijk niet echt zeker (ik stond trouwens al een 7.8 dus erg druk maak ik me er niet om). |
Het was zeker goed te doen,,, was na een uurtje klaar,,,, de leraren keken me aan alsof ik van een andere planeet kwam :O
heb tussen de 6,3 en 8,3 :) |
Tjah ik heb 10 of 11 punten bij tekstbegrip.. :O Niet zo veel dus.. en als ik zeg voor samenvatting ook 10, heb die niet nagekeken...
dan heb ik er 21, nou tussen de 3,4 en 5,4... pff. vervelend :( |
ik heb 35 punten berekend, maar het kan makkelijk minder zijn omdat ik die samenvatting lastig nakijken vind, maar ik had maar 1 puntje laten liggen geloof ik, dus ik heb die samenvatting wel goed gedaan! Ik heb van vraag 14 t/m 19 maar 1 goed :| ik vond die antwoorden veel te veel op elkaar lijken om de goeie te kiezen (n) ik ga klagen!
|
Citaat:
|
Ik vond het best wel makkelijk. Die positionele goederen was wel vaag, maar na een paar keer lezen begreep ik het wel. Ik heb 37/47 met streng rekenen! Dat is tussen de 7,1 en 9,1! :)
|
Citaat:
|
k had eerst 31 punten geteld... maar gelukkig had ik me verteld (is dat nederlands :p ) ik heb er 34! maar ik heb heel streng gerekend.. dus krijg missch nog beetje puntjes erbij :) k heb al die open vragen (behalve laatste) fout gerekend maar misschien krijg ik tog nog puntje ofzo :) heb tussen 6.5 en 8.5... hoop egt dat ik 7.2 of hoger heb... dan sta ik een 8 :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |