![]() |
introweek!
Het nieuwe schooljaar komt er weer aan en er komen weer een hoop 1ste jaars. De introductieweken zijn al gepland, maar de activiteiten nog niet.
Heeft iemand leuke, grappige, idioten of andere ideen over activiteiten die je kunt doen op een introweek?? Zelf heb ik mee gedaan aan een spel, waarbij groepen een zolang mogelijke lijn van kleren moesten maken. Dus als je een lange lijn wilde hebben, moest je ook veel kleding uittrekken :D Als je leuke ideeen hebt, dan hoor ik ze graag! |
Informeer eens bij Minerva, die ondernemen altijd leuke, gezellige en beschaafde activiteiten met hun nieuwe leden ;) (y)
|
de hele dag dikke planten/bomen met fucking grote doorns knippen/zagen in de snikhete zon (y)
en ondertussen gezellig namen van commissies en bestuursleden met functie uit je hoofd leren |
Citaat:
|
Aanrader:
Verf 1 mannetje geel, 1 mannetje blauw, en ze moeten er samen voor zorgen dat ze allebei groen worden |
biercantus
|
Citaat:
|
De intro gaat toch alleen maar om het zuipen cq. het bijkomen ervan en weer beginnen?
|
Iedereen een paperclip geven met de opdracht dat ze die voor steeds iets groters moeten ruilen.
Vriendin van me heeft er vorig jaar een stel mooie laarsen mee gescoort! :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |