![]() |
videobestanden en internet
Hoi,
Weet iemand hoe ik het programma waarmee videobestanden van websites automatisch worden geopend kan veranderen? Als ik een video probeer te openen, bijvoorbeeld van rtl video, dan gaat dat automatisch met bsplayer, maar dat heb ik liever veranderd in windows media player omdat bsplayer het niet altijd doet. Ik kan alleen nergens vinden waar ik deze instelling kan veranderen. Weet iemand dit misschien? |
Als je het bestand eerst een keer download en er dan met de rechtermuisknop op klikt, naar eigenschappen/properties gaat en dan 'opens with' /'opent met' van bsplayer naar windows media player verandert en "always use the selected program to open this kind of file' aanvinkt, zit je goed. :)
|
En als dat niet werkt moet je even in een normale map (C:\program files\), aangenomen dat je Windows hebt) even naar extra -> mapopties gaan en daar kun je onder het tabblad bestandstypen zeggen dat bestanden met een bepaalde extensie, zoals wmv, avi en mov, altijd door een bepaald programma moeten worden geopend. IE luistert daar ook naar.
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |