![]() |
Acno's energizer
Hallo,
Bij het spel Acno's Energizer ben ik tot het laatste level gekomen. Passkey voor dit level is LJYKN37SXQR. Ik heb tot op heden nog geen idee hoe ik dit level op kan lossen. Misschien dat iemand er eens naar wil kijken en mij een hint kan geven over hoe je verder moet als je bij de sleutel staat? bedankt |
Overigens, zodra je op start klikt moet je direct SPACE + Rechts drukken, anders wordt je meteen opgeblazen.
|
ook dan wordt ik opgeblazen, verder heb ik er geen zin meer in.
|
zo moeilijk istie niet. Gewoon eerst inderdaad dat spatie en naar rechts, vervolgens naar het sleuteltje en heel snel zo'n rond blokje onder dat dingetje schuiven. Dan ronde blokjes boven die bommetjes et voila uitgespeeld.
|
zodra je de sleutel pakt begint die ronde bal te vallen en ontploft als ie op die tonnetjes valt.
je kunt snel een grijs rond blokje op die tonnetjes gooien, maar dan valt die rode bal te ver omlaag... Je moet hem eigenlijk twee blokjes van de grond houden. als je de oplossing hebt... maakt dan een paar screen shotjes |
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/v/87B2LT7IJA47 |
Fantastisch... Wat stom dat ik daar zelf niet op kwam. Zal wel weer zo'n kwestie zijn van 'als je het eenmaal ziet'
Bedankt |
Wat een suf spel! Ga dan Supaplex doen ofzo :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |