![]() |
zelf gemaakt
Ja ben een paar dagen aan het denken geweest en heb toen dit gedicht geschreven, ik vind hem best redelijk.
ik ken je pas sinds vandaag onze liefde is bedekt als de grond december hoewel het voorjaar komt zal ik nooit de mooie tijd met jou vergeten in de herfst wie weet zie ik je ooit weer zal de bloesem weer verschijnen dan gaan we verder maar in de tussentijd blijf je van mij Ik werk er nog aan maar vind hem al best goed worden. Ik sta open voor op of aanmerkingen voor eventuele verbeteringen. |
1 topic per dag. Nu krijg je een ban.
|
volgens mij zijn we een beetje jaloers..
|
reken maar. oh ik wou dat ik jou was ik wou zo dat ik jou was.
|
weet ik, geeft niks joh. heel veel mensen vinden dat. maar ik blijf gewoon normaal weet je. het is cool tussen ons. (y)
|
Dude, zullen we een keer afspreken?
|
nee weetje, ik moet aan mn reputatie denken. mn homies van de schaakclub zouden denken dat ik met nerds omging.
sorrie maat :( |
:(
Je moest eens weten. |
Citaat:
|
Citaat:
te-rug. |
Ja kerel, weet je, ik loop al een tijdje mee op dit forum en ik kan de echte die-hards zien. ik maak af en toe wel eens een grapje maar daar is dat forum gewoon niet voor bedoelt weet je. als je wilt ouwehoeren ga dan naar onzin.
persoonlijk hou ik meer van een gesprek op niveau. over een paar jaar, kunnen we mischien wel een keer gaan sjoelen ofzo, maar probeer mij eerst maar even te evenaren in de tussentijd. maar laat niemand je in de tussentijd je iets wijs maken, je ben gewoon een goede kerel met een eigen mening (y) . dat vind ik echt tof van je vidaaa en bertje binkie = NTB |
Jij bent lief :D
|
Dat breekt toch je hele dag :(
|
wees niet getreurd, ik zei niet dat we nooit gingen sjoelen. maar dat we het over een tijdje zouden doen.
wees gerust vriend, het is nog steeds cool tussen ons ;) |
je moet wel snel zijn als je nog iets van me wil, want ik voel een ban aankomen. voor jou dan he, lieve bertje binkie ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat zoiets altijd op ochtenden gebeurde?
Kan het ook heel erg mis hebben hoor. Ben zelf ook een beetje wazig vandaag. Examens, vandaar, mijn dag is al sinds vorige donderdag gebroken. :( |
Citaat:
kijk mensen, dit is nou een typisch voorbeeld van ontkenning. hij weet dat hij zijn meerdere in mij heeft gevonden, maar doordat hij verblind was door jaloezie haalde hij ongerechtvaardigt na me uit. luister jongen, je hebt een probleem met jezelf, probeer er met andere mensen over te praten, probeer uit de kast te komen. het is niet erg, we leven in het jaar 2006 afkraken is makkelijk, maar probeer eerst de problemen die je hebt op te lossen door erover te praten met andere mensen, het is niet erg. ik geloof in je jongen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jus d'orange is vies :(
En wat is het toch opeens met deze spontane golf van gespam? Een collectieve vlaag van verveling? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een snerttopics maak jij, en ook nog eens teveel op één dag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |