![]() |
Wat moet ik doen .. ?
Ik zit met een groot probleem..
Ik heb een goeie vriend en die heeft ander half jaar met een meisje gehad. Uiteindelijk is het uit elkaar gegaan omdat ze veel problemen hadden en allebei toch wel anders waren. Het meisje in kwestie ging goed met mij om toen zij een relatie had met mijn beste vriend. Wij trokken steeds meer naar elkaar toe terwijl het steeds slechter ging in hun relatie. Uiteindelijk heeft zij het uitgemaakt met haar vriend ( mijn beste vriend ) en hebben wij sinds korte tijd een relatie. Ik weet alleen nu niet wat ik moet doen: 1. Het mijn beste vriend vertellen met het risico dat ik mijn beste maatje verlies.. 2. Het uitmaken met mijn vriendin zodat ik een rot periode vermijd.. Mijn vraag is: Hoe zou jij reageren als je zou horen dat je beste vriend een relatie heeft met je ex ? Bedankt voor je reactie alvast. Zit hier erg mee en hoop hiermee misschien alles goed te kunnen afwegen wat mij meer waard is.. |
Had je niet eerst even met je vriend kunnen praten?
mijn vriendinnen mogen relaties hebben met mijn exen, die doen mij niet zoveel meer :) Maar ik zou 't wel leuk vinden als je mij zouden vertellen dat er iets aan het opbloeien is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, ligt er een beetje aan wat hij nog voor haar voelt... en wat voor jongen 't is :)
het is opzich niet netjes, maar hij zal vast wel begrijpen dat je haar leuk vindt toch? |
1: (y) Vertel het dat je er zelf ook mee zit en dat je er niet op uit was ofzo. Vertel ook dat je hem niet kwijt wilt raken. Begin er in eerste instantie niet over dat het al begonnen was voordat het uit was tussen hun, als hij er dan naar vraagt kun je dat altijd nog vertellen.
2: denk je dat als je ermee stopt geen rotperiode krijgt? wat dacht je van liefdesverdriet. een mooie relatie is ook wat waard Bovendien, goeie vrienden blijven vrienden ondanks alle tegenslag. Misschien dat hij een tijdje geen behoefte voelt om jou te zien, maar na verloop van tijd komt dat wel weer goed.Ga vooral niet 'zeuren' om contact want dat werkt alleen maar tegen je, accepteer het even. |
Ligt eraan hoe lang het al uit is. Opzich zou ik er geen problemen mee hebben, maar stel, het is pas twee weken uit ofzo, vind ik het niet kunnen. Geef hem ook wel even de tijd om over haar heen te komen. Verder zou ik er geen problemen mee hebben. Het is niet voor niks uitgegaan; denk ik dan.
|
Citaat:
Maar bedankt voor je bericht ! (y) |
Citaat:
:( |
Ik denk dat ie het erger vindt als ie erachter komt terwijl jullie expres proberen het verborgen te houden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |