![]() |
Zelf nakijken
Klopt het dat je je antwoorden ook op een apart blaadje mag schrijven om mee te nemen naar huis, zodat je op internet kan nakijken?
|
Ja, klopt helemaal. :) Je mag ook de opgaven meenemen.
|
Een half uur na afloop van het examen staan de antwoorden op www.examen.nl :) (y)
|
jep... zo kan je al beetje zien hoe het ging. heb ik steeds gedaan :o
|
Oke, dat is mooi. Bedankt!
|
Je mag het alleen meenemen als je tot het eind van het examen bent blijven zitten. :)
|
Citaat:
|
bij ons mag je het na een uur meenemen... niet dat je het eerste uur weggaat ofzo :|
|
Ja, bij ons mag je het ook aan het eind van het examen meenemen, als je eerder weggaat kan je het later bij de receptie ophalen. :)
|
Idd, bij ons ook
Kijken jullie op internet nadat je het examen gemaakt hebt? Ik weet niet of ik het zal doen, bij wiskunde afgelopen vrijdag heb ik het niet gedaan... Je kan er dan toch niks meer aan veranderen en miss raak je door die antwoorden die op internet staan wel helemaal in de stress. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons mag je het eerste uur niet weg, en het laatste kwartier ook niet meer. En er zijn echt nauwelijks mensen die eerder weggaan, bijna iedereen heeft zijn of haar tijd gewoon geheel nodig (of liefst nog meer natuurlijk ;)).
|
Ik kijk ook altijd zelf ff na. Bij bio had ik mijn antwoorden overgeschreven in de examenboekjes en ben ik tot het eind gebleven. Bij Frans eveneens.
Bij geschiedenis heb ik niks overgeschreven maar wel even het antwoordmodel bekeken. Prutantwoordmodel :p Ik vind het zelf wel fijn om te weten, ook als ik het niet zo goed gemaakt heb. Anders zit ik ook maar te stressen van 'o mischien heb ik het wel niet goed gemaakt'. Zo kan het alleen maar meevallen. |
Bij ons mocht je na een uur weg. Het laatste kwartier niet meer.
Je mocht gewoon je antwoorden overschrijven en meenemen. De opgaven kon je een half uur na het eind ophalen. Heb de meeste antwoorden overgeschreven, heb maar een paar fout daarvan. :) |
Ik ga niks nakijken. Je kan er toch niks meer aan veranderen en dat antwoordmodel op idd heb je ook niet zoveel aan. Dan staat er 'voorbeeld van een goed antwoord..'. Tja.
|
volgens mij is dat antwoordmodel ontzettend onvolledig, nog meer mensen met dit gevoel??
|
bij ons mag je de antwoorden gelijk meenemen ook al ben je 1,5 uur eerder klaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je eigen leraar kan wel soepel zijn, maar er is altijd nog een tweede corrector en die kijkt vaak gewoon na en gaat je niet matsen oid.
|
Er zijn inderdaad wel duidelijke regels voor wat goed gerekend mag worden, maar voornamelijk bij natuurkunde krijg je voor zo veel dingen punten
|
Citaat:
|
Ik had mezelf voorgenomen om de antwoorden niet na te gaan kijken maar k kan mezelf niet bedwingen :P Ze zeggen dat je cijfer hoger uitvalt dan wat je zelf hebt berekend vaak omdat je het vrij streng nakijkt voor jezelf dus t zegt alsnog niks .. Maar k vind het wel fijn om ff te kijken wat de antwoorden moeten zijn :)
|
Ik schrijf de antw. niet op een blaadje, weet van een examen ongeveer 90% van wat ik heb geantw. nog wel.........geeft wel een bepaalde zekerheid als je bekende dingen langs ziet komen :)
|
Citaat:
|
De 2e corrector kijkt idd alles na. :)
|
Citaat:
|
Dat is niet standaard hoor :)
Hangt gewoon van de tweede corrector af. Mijn leraar vertelde dat hij meestal de eerste paar (6 ofzo) examens controleert en als er dan niet echt gekke dingen instaan bladert hij de rest gewoon door. Als je een hele fanatieke leraar hebt kijkt ie ze misschien wel allemaal nog een keer na, maar ik denk niet dat dat bij alle zo is. |
k heb ook alles nagekeken en tot nu toe ben ik ruim geslaagd ;) ben nu op de helf 4 vd 8
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |