Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Studeren (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Bedrijfseconomie aan de Hogeschool Rotterdam of HAN Arnhem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1414389)

nati 21-05-2006 23:07

Bedrijfseconomie aan de Hogeschool Rotterdam of HAN Arnhem

Hey

Ik wil volgend jaar bedrijfseconomie gaan studeren.

Aan de Hogeschool Rotterdam of the HAN Arnhem.

Zijn er mensen van die scholen aanwezig die me wat kunnen vertellen over het klimaat van de school, de opleiding, de structuur (streng, (on)georganiseerd e.d.).

Thanks!!

nati

nati 24-05-2006 21:35

Niemand? :(

Daantje_0705 24-05-2006 23:25

Ik zit op de Hogeschool (locatie academieplein) en ik studeer er biologie en medisch laboratoriumonderzoek, wel iets heel anders dus. Ik ben er erg over te spreken. Mijn aanmelding verliep vlot (terwijl ik me eind augustus pas inschreef), tentamens zijn snel nagekeken (vaak binnen een week maar dit verschilt erg per cluster), personeel vriendelijk en behulpzaam en ook vind ik mijn studie inhoudelijk wel okee. Na alle horrorverhalen over HBO's was ik erg blij dat dat hier dus reuze mee valt. Een nadeel vind ik dat sommige studies erg kleinschalig zijn (wat soms ook fijn is) maar je ziet dus echt hele dagen alleen mar dezelfde mensen. Wel fijn daaraan is dat je echt een persoon bent en geen nummer.

Ik zou dus voor de Hogeschool Rotterdam gaan :)

Juturna 27-05-2006 12:38

Ik zit op de HAN. Over het algemeen gezien is het een goede school. Goed bereikbaar met bus en trein. Het personeel is behulpzaam. Inschrijving is voor mij ook goed verlopen, kreeg begin van de vakantie alle informatie al en ook het schoolpasje. Ik vind het klimaat van de school ook prima. We zitten op een pleintje met de PABO en de autotechniek en dat gaat goed samen. In de zomer is het altijd erg gezellig.