![]() |
Laks
Hebben jullie al geklaagd? Gaan jullie klagen? Waarvoor?
En nog een oproepje; Wil iedereen die dit lees :D even klagen bij het laks over geschiedenis havo, hij duurde te lang door het aantal vragen en de vraagstelling was vaag en onduidelijk vaak. Dus klagen!!!! |
ja k ga klagen over gesch vraag 19, die vonk vaag
|
Citaat:
|
Ik wil ook klagen over mijn examens, maar ik weet niet precies hoe... :o
|
Waar staat het ook alweer hoeveel klachten per vak er tot nu toe binnen zijn gekomen bij het laks? Ik vond er laatst hier ergens een site over maar ik kan hem niet meer vinden.:p
|
eindexamen.nu en dan bovenin bij LAKS
|
Ah, thnx:)
|
Hoe klagen jullie? Bellen jullie naar de klachtenlijn? Kun je ook mailen? Het staat vast op de site maar ik wordt er niet wijs uit.
|
www.eindexamen.nu
Dan bovenaan bij LAKS en dan de eerste ''examenklachtenlijn'' en dan invullen en KLAGEN!!!! |
Rot examen.. vreemde vraag stellen en antwoorden die ze willen vind ik ook erg vreemd. Nee.. niet de lekkerste.. als goed is nog wel gehaald.. maar zo makkelijk als dat hij leek, blijkt het dus niet te zijn.
|
er was een vraag over onderwijs en begonnen ze over kinderen die hoofelijk zijn.....wat in hell's name is hoofelijk? of ben ik nou echt dom?
|
op naar minimaal de 1000 klachten toch jongens? Maak meerdere mail adressen aan en klaag :evil: hadden ze het examen maar niet zo moeten maken
|
Lol
|
Ik denk dat de 1000 makkelijk gehaald wordt hoor qua klachten.
Hoor veel mensen in me omgeving klagen nu ze het correctiemodel er naast hebben. Slechte examen.. pfff |
Citaat:
|
ik geklaagd over vraaag 14,17 en 18 van nederlands, die antwoorden leken allemaal veel te veel op elkaar.
en ik ga zo ook nog ff klagen over duits, over de tekst wurst und europa |
Citaat:
|
Citaat:
doe ook maar over vraag 14,17 en 18 :p |
^^gedaan :o
|
Heb bij Duits 1,2 over de tekst "Wurst und Europa" geklaagd. Ik vond het namelijk een erg vage tekst, en het werd me helemaal niet duidelijk waar de tekst nou echt over ging.
En vraag 14 van geschiedenis vond ik ook heel raar, ik vond namelijk dat bezwaar 1&2 erg op elkaar leken. Ze komen eigenlijk op hetzelfde neer. En de bron bij vraag 19 vond ik ook vaag. |
Citaat:
|
Ik ga niet klagen omdat ik een vraag te moeilijk vind. Ik ga alleen klagen als er echt iets fout staat of wanneer er iets gebeurt waardoor ik het examen niet goed kan maken.
|
Volgens mij heeft het niet bar veel effect hoeveel mensen er klagen over bijv. de lengte. Vorig jaar kan ik me herinneren dat er voor 1 van de exacte vakken (schei/wis of natuurkunde) enorm veel geklaagt was, een van de koplopers, maar alle drie hadden een eindnormering van 0,5 ofzo. Er zijn zo veel mensen die klagen om zo een lagere normering te krijgen i.p.v. echt een klacht te hebben dat ze wel beter weten.
|
De vraagstelling bij geschiedenis vond ik onduidelijk. Zeker vraag 10.
|
Geschiedenis om vraag 4 en vraag 22 (ik ben vreemd volgens mij :P)
Frans om die tekst over de mummies Nederlands over eeuh... Die eerst tekst.. Die was egt vaag! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |