![]() |
Onderdrukte gevoelens :$
Heej,
Ik ben een knaap van 18 jaar en ik zit met een heel groot probleem. Ik heb gevoelens jegens kleine dikke kindertjes, het is een soort fetish. Ik had me ook al aangemeld voor de www.martijn.org forums, daar ben ik wel wijzer van geworden, ze zeiden dat het vrij vaak voor kwam en dat ik me niet druk hoefte te maken. Maar toch schaam me erg voor de gedachtes. zijn er ook andere mensen die met deze gevoelens rond lopen? Ik vraag me ook wel eens af wat andere mensen er van vinden dat ik deze gedachtes heb, verklaren jullie me allemaal voor gek?! Alvast bedankt! |
nee, ik denk dat je aandacht vraagt omdat je opzettelijk zo open bent over de gevoelens. Zelfs je onderschrift is pedofiel. Je bent nep.
|
Conclusie: je verklaart me dus voor gek?
|
Juist. Zolang je deze gevoelens maar blijft onderdrukken en er absoluut NIET naar handeld is er nog niet zoveel aan de hand. Persoonlijk vind ik sexuele gevoelens jegens kinderen NIET normaal. Zoek een psycholoog.
|
Ik geloof er geen reet van.
|
MARTIJN wil dat mensen die pedofiele gevoelens bij zichzelf ontdekken in harmonie met de samenleving kunnen leven.
Hmmmz... Pedo-site? Je bent gewoon ziek in je hoofd, jouw soort moet opgesloten worden |
De ballen eraf! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ballen eraf ;) klinkt misschien wreed (is het ook) maar het is wel de juiste oplossing! geen ballen = bijna geen hormonen! |
Gewoon oplsuiten..
|
Dit is toch nep anyway:)
|
|
Hobby's: meisjes kijken in de zandbak
:nono: |
Citaat:
Slotje uiteraard, kans = 0 dat dit echt is en/of tot zinnige discussie zal leiden. |
LVO :cool: Briljant nummer
|
|
haha hotti ftw
|
Citaat:
|
Dit is eigenlijk de druppel voor mij. Ik weet dat ik gek ben, dit heeft het bewezen. Ik speelde al een hele tijd met de gedachten om mezelf te vermoorden, niet alleen vanwege dit, maar ook omdat ik vroeger ben verkracht door me broer toen ik klein was en mijn vader en moeder ons verwaarloosde. Ik heb een hele verkeerde blik op de werkelijkheid, en dit is niet alleen erg voor mij zelf maar ook voor de mensen om mij heen, en dat wil ik hen niet aan doen. Ik denk dat dit het beste zo is.
Laatste groet, hotti |
1. Dit topic is duidelijk nep.
2. Die intolerantie tegenover pedofielen hier is schrijnend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Een pedofiel die een leven lang erin slaagt niemand wat aan te doen verdient wel wat respect, je gehele geaardheid onderdrukken is niet niks lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen met een psychische afwijking verdienen imo alle mogelijke hulp, qua medicijnen en behandelingen ed. En een vette beloning als ze zich netjes gedragen ofzo :o |
en als ik me netjes gedraag krijg ik helemaal geen beloning, pff:P
|
Citaat:
|
|
Echt bruut goede grap dit, ik ben jaloers op je! (y)
|
Citaat:
Verder is pedofilie geen geestelijke afwijking, het is alleen een afwijking omdat daar in de maatschappij op die manier naar wordt gekeken. |
Citaat:
|
mensen die in een topic zeggen dat ze zelfmoord willen plegen, en dit nog grappig vinden, zijn echt ziek in hun hoofd.
Als ik jou was, zou ik wel hulp zoeken, want als je dit al grappig vindt, klopt er iets niet bij jou. In ieder geval niet met je gevoel voor humor. Pedofilie en zelfmoord grapjes geven de indruk dat er iets niet helemaal met jou in orde is. Dus hoe dan ook, zoek hulp. Nu. |
als ik nu minderjarig en dik was had ik de ts wellicht kunnen helpen hihihihi.
|
Citaat:
|
ik wil daar dan weer aan toevoegen dat mensen die grapjes maken over pedofilie en zelfmoord, hulp moeten zoeken, maar waar precies dat weet ik niet. ik denk richting westerscheldekering oid.
|
Samen hulp zoeken dan maar Lies ?
|
dat klinkt als een plan
|
Dit is van Arie en Bastiaan van www.mastermovies.nl...
dus zeker niet serieus... |
ik vind het een belediging dat men ook maar denkt dat men denkt dat dit serieus is.
|
Waar blijft dat slotje?
|
ik denk dat ze de discussie over pedofiele gevoelens wel mooi vinden. miss nieuw topic openen?
|
Kinderen oké, maar DIK?!
ZIEKE MOTHERFUCKER, HOE KUN JE!!!! |
Je kunt jezelf ook castreren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |