![]() |
Laakkwartieriaanse
-
|
Catchy. (y)
|
als het maar 100% halal is!
|
Dit is acceptabeler dan die troep van Ufke en zijn makkers, maar nog steeds niet acceptabel.
|
nou
|
Citaat:
En dat dan dus niet. |
Achja.
|
Citaat:
|
De beste man was de "dat" vergeten.
Hij werd vast afgeleid door een neger. |
Citaat:
|
Beter dan jou, geloof ik.
|
Citaat:
|
Bovendien is het beter dan jij.
|
Citaat:
|
Dit noemen we in de volksmond gewoon racisme, ik denk niet dat dit de oplossing is voor jullie problemen. Dit is net zo triest als die Marokkaantjes die een anti-Wilders rap maken.
Jullie verlagen jezelf tot het niveau van de groep waar jullie zo'n hekel aanhebben! goed gedaan. |
Citaat:
|
ik vind het anders een leuke vondst!
|
Citaat:
En wat je andere post betreft, 'pauper' had 'paupers' moeten zijn, dat scheelt grammaticaal gezien al een hoop. |
beetje jammer, ik had wel een beetje gehoopt op harde jihad-core.
check "slamdunkin' pete and his premature ejaculations" voor echte jihadcore, de shit waar menig moslim-extremist op loos gaat. |
Als dat het nummer is dat ook op metalfan staan (ja toch) dan is hij erg gaaf!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Keihard crossposten voor den duvel. |
Citaat:
jezus christus, doe niet zo moeilijk, en als je er moeite mee hebt, negeer je het toch gewoon. moraal ridder spelen werkt niet op dit soort forums. |
Dit solo doet het em. (y)
|
Citaat:
op je 2e commentaar, ik ben er vrij in om mijn mening te geven en ik ben er al sinds jaar en dag van op de hoogte dat dit niet werkt maar als ik mensen hiermee kan stangen dan geeft het me al voldoening. |
Citaat:
|
Aldi blek gesponsord door Schultenbrau?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |