![]() |
Wie, welke speler dus, wordt de sensatie dit WK? En waarom?
"Gewoon" Ronaldinho? Een wonderbaarlijk snel genezen Rooney? Ryan Babel? ;) ;) ;)
Ik tip Omar Bravo van Mexico. Als hij een kans krijgt van La Volpe. |
Gewoon Ronaldinho inderdaad :p
En misschien dat Robben weer voor mooie dingen kan zorgen. In 2004 liet hij ook heel vaak hele mooie acties zien. Ik hoop dat dat dit jaar weer zo zal zijn. Zijn enige probleem is dat hij moet oppassen dat hij niet geblesseerd raakt, want daar is bij hem niet zo heel veel voor nodig. Verder heb je natuurlijk de 'gewone' namen; C.Ronaldo, Beckham, Lampard, Drogba enz. |
Drogba de sensatie? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ik vind het een totaal overschatte voetballer, maar zelfs los van die discussie, het is toch gewoon een kopsterke spits en niet iemand die mooie dingen kan laten zien :bloos: |
Ik hoop op Messi, maar tijdens het WK vorig jaar viel hij knap tegen, al heb ik hoop gezien zijn presaties in de CL en de Spaanse competitie. De vraag is of hij op tijd in vorm komt.
|
Citaat:
|
Inderdaad een Messi en wellicht een van der vaart als hij net zo gaat " kingen " als bij HSV.
|
Luca Toni
outsiders; Nakata (Japan) en Frei (Zwitserland) |
Ik vrees dat Messi ook wel wat mooie dingen gaat uitvreten
|
Citaat:
Ik denk trouwens ook 'gewoon' Ronaldinho, maar hoop natuurlijk op een Nederlander :) |
Ik hoop van der Vaart..
|
Toni, Villa en wellicht kan Karimi van Iran iets leuks laten zien.
Verder hoop ik dat een onbekende Afrikaan uit Togo of Angola iets kan laten zien- |
Jan Vennegoor of Hesselink omdat hij in de finale in de 94e minuut over zijn eigen benen struikelt in het strafschopgebied van Duitsland en daarmee een penalty versiert.
|
Citaat:
Maar dan niet als Duitsland al 5-0 voorstaat ofzo he? |
Ik zie het al helemaal voor me: Ronaldinho probeert een mooie actie op het middenveld en die mislukt totaal waardoor de tegenpartij kan counteren en Brazilië verliest daardoor de finale :P
|
Huntelaar :)
OT: Ruud natuurlijk :cool: |
Of Salomon Kalou, als Drogba morgen zijn teennagel inscheurt! :eek:
|
Ik, omdat ik zo'n gewone jongen ben die altijd keihard werkt!
|
Gewoon Ronaldinho. :p Anders Messi of Toni, mits het eens een keer bij Italie goed gaat draaien op een eindronde van een groot toernooi...
|
Citaat:
WK90 halve finale EK92 - WK94 finale EK96 groepsfase WK98 kwartifinale EK00 finale WK02 1/8ste finales Alleen het laatste EK was een teleurstelling |
Saheb Al-Abdulla
|
Citaat:
ik hoop dat Gerrard (Engeland) zich kan onderscheiden. |
Citaat:
Ja Gerrard voeg ik nog toe aan mijn lijstje en Robin Van Persie |
Van Persie en Robben, de dodelijke vleugelsspitsen
|
Gerald Sibon. Dan moeten enkel Van Nistelrooy, Vennegoor, Kuyt, Huntelaar en Hoogendorp een blesuure oplopen. Ik maak nog een kans. :cool:
|
Messi. Hij is eindelijk weer fit en heeft van de week al weer laten zien dat hij weer in topvorm is
|
Citaat:
Oh jah, er waren 2000 man aan het kijken :D |
Huntelaar.
Oh nee, die gaat niet mee. :mad: Haha Vennegoor zou leuk zijn, dan is het dikke middelvinger van van Basten naar heel Nederland. Maarre.. weinig kans.. |
Citaat:
Offtopic: BTW: Wat voor een nicks melden zich hier allemaal aan de laatste tijd... Gerald Sibon, Gert Verheyen, Drik Kuyt... :o |
Citaat:
|
Paul Bosvelt, lijkt me duidelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klose (y) topseizoen bij werder; schiet ze er vanuit alle hoeken in
misschien dat Oekraine leuke dingen laat zien (zeg ik niet alleen n.a.v. oefenduel eergister) met Shevchenko en andere ski sko whatever en Gerrard m.i. de beste middenvelder edit: kaka misschien en een gretige nederlander |
Ik verwacht wel wat van van Persie, hij maakte een gedreven indruk zaterdag (y)
Verder hoop ik dat Zidane nog wat kan op zijn oude dag om afscheid te nemen :) |
Off topic verwijderd.
Graag alleen WK spelers, geen amateurvoetbalbeelden ;) |
Citaat:
|
Messi, weetikzelfs!
|
Walcott maakte gister zijn debuut. Maar ik denk ik tegenstelling tot heel Engeland dat hij geen potten kan breken.
|
Trabelsi - die gast neemt heel Tunesië op sleeptouw.
|
Miroslav Kose natuurlijk (y)
|
"Gewoon" Ronaldinho :)
En verder hoop ik: Messi, Zidane (nog één keertje), Henry en Kahn (die gaat het tornooi van zijn leven spelen, believe me ;) ) |
Citaat:
Want anders zit Oliver 'gewoon' op de bank. |
Fernando Torres wordt de topscorer en de sensatie
ik zie Spanje toch wel ver komen ondanks de matige resultaten met zo'n topploeg :D |
Adriano, hij schiet er namelijk 11 in tijdens het WK :)
|
Citaat:
|
Van Persie
Lamb (van Duitsland) Riquelme |
Citaat:
|
Van Nistelrooy was echt knudde :|
|
Citaat:
|
Citaat: