![]() |
ov/stufi?
ik ben dit jaar begonnen aan een opleiding maar heb hem niet afgemaakt....
in augustus begin ik aan havo 4 dan ben ik ondertussen al 18 (juni) weet iemand hoe dat met de ov en stufi zit precies want ik deed eerst mbo en daar voor had ik alles ingevuld en opgestuurd? moet ik hun bellen of? krijg ik ov als ik op de havo zit? |
Op het middelbaar onderwijs krijg je geen OV en ook geen studiefinanciering. Als je ouder bent dan 18 krijg je wel een tegemoetkoming scholieren. Is ook allemaal te vinden op de site van de IB-Groep te vinden. ;):) Ik zou ze wel even bellen of een wijzigingsformulier invullen als er iets gewijzigd is...
|
ik dacht dat ik iets gelezen had in die formulieren toen dat havo middelbare scholen 18+ ook wat kregen iets van 40-50 euro en ov dacht ik dat er iets mee was???
|
Je krijgt geen OV als middelbare scholier of ze moeten foutieve informatie op de site van de IB-groep zetten. Geld krijg je idd wel, maar dat heet dan geen studiefinanciering, maar tegemoetkoming scholieren. De hoogte staat op de site van de IB-groep: "De hoogte van de basistoelage is niet afhankelijk van het inkomen van je ouders. Hij wordt per kalenderjaar vastgesteld. In 2006 is de basistoelage 96,86 euro als je bij je ouders woont en 225,81 als je uitwonend bent."
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |