![]() |
waar kunnen wij as. zaterdag uitgaan op de texel (de koog)???!
Iemand n idee??? T liefst een beetje leuke discotheek met niet al te veel trance en waar iig wel gedanst wordt én t natuurlijk n beetje druk is....
|
Zomervakantie --> The Afterparty
|
kun je niet gewoon zelf een beetje gaan zoeken? :rolleyes:
|
Toen ik er was 3-4 jaar geleden waren De Toekomst en Metro wel grappig, het waren de leukste discotheken van Texel bij gebrek aan beter.. Veel plezier iig..
|
Citaat:
|
ik ga er de dag erna ff 3 dagen heen bij een vriendin die er in een dans tent werkt. K zou niet weten hoe het heet.
|
www.texel.net
klik Texel a t/m z, scroll naar de u en klik op uitgaan op Texel et violà |
Citaat:
|
Citaat:
hehe...ik woon op texel... laat het me ff weten als je info nodig hebt. voeg me maar toe op msn : xnoukiex@yahoo.com (y) |
je moet naar De Wijsneus in de koog gaan is ckers gezellig
|
Citaat:
als er een tent is waar ik NOOIT kom dan is het de wijsneus... neem het van een tesselaar aan ;) |
Ik heb me ook best vermaakt in de Wijsneus en ik ben geen boer of texelaar! Sam Sam vond ik ook wel leuk
|
Citaat:
alleen denk ik vast dat het de nieuwe toekomst voor jou word want die is net nieuw geopent..... |
zijn die 538parties er eigenlijk nog.. vond ik 2jaar terug t enige was enigszins leuk was :P
|
De Wijsneus is geen boeretent, het is daar altijd gezellig, en ik kan het weten want ik kom er bijna elk weekend..... maja ieder zijn eigen smaak he
|
Een paar weken terug was ik op texel toen zijn we uitgegaan in Den Burg welliswaar geloof in Question Plaza ofzo, rijdt ook een bus van geloof ik.. Alleen 1 ding: Pas op met je jas! hehe toen ik daar was is die namelijk gestolen..
Je kan op texel volgens mij best wel leuk uitgaan, had dat nooit verwacht! |
Citaat:
|
Ik woon op texel.........de nieuwe toekomst is eindelijk klaar en het is echt daar echt vet bruut!!!!......verder is de wijsneus, le berry, en de metro wel leuk.
Verder is in de question plaza wel geinig in den burg waneer radio 538 er draait Laterz..... |
Citaat:
ken ik jou? |
mmmja!
en anouk is komende weekenden lekker 'spotter' op texel! kijken of geen meisjes onder de 16 enzo in de tenten komt, of er sterke drank onder de 18 geschonken word, of er criminaliteit is enz enz enz! en dan kan ik nog lekker gratis uit ook want ik krijg er geld voor :D :D :D :D :D :D :D en jullie maar lekker op vakantie hier en geld uit geven ;) |
Citaat:
|
Citaat:
een tesselaar? een meisje van 16? ;) :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |