![]() |
Waar kijk je de wedstrijden?
Waar kijk je de wedstrijden en in hoeverre blijf je er speciaal voor thuis?
|
Ik ga iig proberen zoveel mogelijk wedstrijden te zien en ik zal ook niet veel dingen 's avonds afspreken.
De meeste wedstrijden zal ik op mn flat kijken, misschien nog een paar thuis bij mn ouders. |
Nederland bij familie.
Duitsland bij krakers. De rest zie ik dan wel. |
Ik moet dan flink studeren. Ik ga dus niet kijken.
|
Citaat:
|
Thuis, in een cafe of bij vrienden.
|
Thuis waarschijnlijk, zo veel mogelijk kijken. Volgens mij moet dat allemaal wel goed gaan met schooltijden enzo.
|
Vooral thuis en met vrienden.
|
Citaat:
|
Met vage kennissen
|
Nederlands elftal en leuke wedstrijden met vrienden in de kroeg, gok ik. Nederland - Argentinië in Frankfurt. :)
Andere wedstrijden ongetwijfeld thuis ofzo. |
Citaat:
|
Iig één week tijdens mijn stage, de rest zie ik wel.
|
Waarschijnlijk vooral thuis, en ook wel eens in een café...
|
Thuis voornamelijk
|
Gewoon, thuis he. Als het 's avonds gespeeld wordt, dan kijken we even of we met vrienden (al zijn de meesten niet echt geïnteresseerd in het WK (n) ) of studiegenoten onder elkaar in de kroeg of bij iemand thuis gaan kijken. Maar als ik niets hoor, dan gewoon thuis. :)
|
Op m'n werk ;), thuis, en misschien de eerste van Nederland in een café.
Ik blijf er in zoverre voor thuis dat ik alles wil proberen te zien. Maar helaas pindakaas heeft Robbie Williams zijn concert nét op de dag + tijdstip van Nederland - Argentinie gepland. Die wedstrijd mis ik dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Thuis, maar ik ga wel naar Nederland - Argentinië in Frankfurt
|
In de kantine van de sporthal of in de kroeg :)
|
Thuis / Kroeg. Ik wissel het wat af. Eerlijk gezegd vind ik voetbal kijken met anderen irritant. :o
|
De 1e van NL kijk ik niet. :mad: Dan zit ik in de bus richting Londen. Uhm.. verder thuis met vrienden of in een kroeg met vrienden.
|
Citaat:
Veel plezier. :) |
ik hoop in 'de kroeg' inderdaad, mn ouders+broer zijn ook dol op die wk-gekte maar goed, mn ouders zijn er zelfs zo dol van dat ze de eerste twee weken in duitsland zelf zitten (ondanks het ontbreken van toegangskaartjes ;)) en mn broer is dan ook niet thuis. dus thuis is er verder vrij weinig te beleven of ik moet natuurlijk vrienden uitnodigen. (Y) ik denk dat het toch de kroeg wordt.
oja, ik ben trouwens nog steeds bezig met vrij regelen voor 16 juni, als we tegen ivoorkust moeten, dat wil ik dus écht niet missen omdat ik dan zou moeten werken, fuck it. :):) oja ned - servie montenegro kijk ik trouwens wel thuis denk ik want dan ben ik echt nét terug van vakantie, ik denk dat ik nog niet eens heb kunnen douchen dan hehe. |
in de feesttent/ judoschool
|
Thuis of bij vrienden. En ik zorg er op de momenten van de wedstrijden van Nederland zeker voor dat ik ergens ben waar een tv aanwezig is waarop de wedstrijd wordt uitgezonden.
|
ik vermoed gewoon thuis
|
Aangezien ik in Muenchen woon ga ik een aantal wedstrijden (sowieso die van oranje) in het olympia park kijken op een mega groot scherm, en verder nog in bier gartens :D
|
een paar in de kroeg, een paar bij vrienden een paar thuis en volgende week een paar in Barcelona
|
Even serieus dan ;)
Ik kijk in het weekend bij m'n ouders. Dat vindt m'n pa leuk, anders heeft hij niemand om mee te kijken. Doordeweeks kijk ik misschien in onze oranje huiskamer of in de kroeg. Ik ben geen Nederland-liefhebber, dus ik kijk alle wedstrijden. Het voelt natuurlijk wel speciaal als Nederland ver komt, maar ik hoop gewoon op een mooi WK en wat Nederland doet, is me een beetje om het even. |
Citaat:
|
Op dit moment Polen - Ecuador, steeds een stukje kijken terwijl ik zit te internetten. Zo zal het veel gaan de komende weken. Ik vind alleen maar een live wedstrijd kijken vrij saai, als ik daarnaast iets te doen heb dan is het wat leuker. :)
|
Citaat:
|
allebei de wedstrijden van nl heb ik op mijn werk gezien, de rest zo nu en dan een stukje op werk of thuis en woensdag ga ik maar eens ergens anders dan op werk kijken
|
Thuis, met vrienden of in een bar ofzo.
|
Meestal thuis, doe tussendoor wel veel dingen. Brazilie heb ik met een vriend op de bank gekeken, groot gedeelte van de tweede helft.
|
wedstrijden van Nederland: in 'stairway to heaven' (=groot cafe met twee gigantische beeldschermen)
rest van de wedstrijden gewoon thuis. |
Als Duitsland vanavond wint zie ik de finale in Duitsland ergens op een groot scherm. (y)
|
Gewoon in de kroeg op groot scherm met een halve liter bier zoals het hoort. (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |