![]() |
Het grote centrale Atletiek topic #02
Omdat het zo hard gaat met de topics. De poster van de laatste post (sorry marit) maakt een nieuw topic aan en jat deze openingspost en past em een beetje aan :)
Handige links: NOC*NSF KNAU IAAF EAA Nationale Ranglijsten atletiek startpagina Uitslagen Atletiekwereld Atletiek *Nieuw* Atletiek-forum.nl Binnenkort online De vorige delen: #01 Atletiek (uitslagen Forumpeoplez?) |
tegelijk :|
|
Deze heeft een completere openingspost :P en meer posts :D en mijn topic nummer is 1 lager, dus ik was eerder :P
|
ik ga t al melden bij de forumbaasjes:mad::p
|
Hebben we onze eerste echtelijke ruzie <3 :bloos:
En nu weer over atletiek, anders gaat deze naar Onzin :P |
*scheld hele huis door* Fysio: het herstel van je heupspier duurt 6 weken, we gaan wel proberen dat proces te versnellen, maar ik denk niet dat het lukt om te kunnen starten op het open zuid hollandse kampioenschap, het NK misschien. Maar ik moet trainen voor het NK en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :( |
Nou dan maar weer naar deze :p
Succes met herstellen joh :( blessures zijn echt hel... dan nog liever een slechte dag hebben.. woensdag gelukkig herkansing met een 100 en 200.. onder de 12.0 en 25.0! Moet, anders absoluut niet tevreden ;) |
Citaat:
Dan delen wij doelen voor dit seizoen :D Hoewel ik stiekem hoop op 11.50 en 22.99, maar dat is voorlopig nog utopie :P |
Citaat:
400 onder de 54 en 800 onder de 2:09 als t even meezit! dat toevallig ook dicht bij elkaar? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn 1500 is ook bagger trouwens.. 4.50.96 Terwijl mijn 5000 wel ok is met 18:55 ofzo naja vanavond eerst maar eens kijken hoe die startblokken ook alweer werken :D |
Bagger tijden weer vandaag!
Helaas, maar de vorm komt hopelijk wel weer.. Precieze tijden komen nog ;) |
gister naar de harry schulting games wezen kijken in vught, met lornah kiplagat
was echt gaaf :cool: (y) |
Citaat:
wel vet om die topatleten altijd te zien! mijn tijden van vorige wedstrijd zijn bekend.. slechtste ooit :s vormcrisis ofzo... 12.68 100m 25.70 200m |
Citaat:
|
Citaat:
dat zijn tijden... en je bent nog jong! :cool: (y) |
Citaat:
En 400mh was zo grappig gister:p De vrouwen moesten beginnen. Die starter: dames, gereedmaken, maar de helft van de hordes stonden er nog niet eens. en iedereen roepen wat er aan de hand was, maar hij had het nog niet door en riep: op uw plaatsen. maar gelukkig had hij het toen wel door :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha zal ik doen ;)
Iemand in Lisse maandag? ik misschien voor een 400... 200 / 100 |
Mijn afgelopen training heb ik moeten afbreken omdat ik nog niet hersteld was van de 100% training van maandag :D ik word oud :( :P
|
nu 2 keer bij fysio geweest en hij zei dat het pijn zou doen de dag erna. En das ook zo dus:|, maar ik mocht wel n keer normaal trainen. En ik merk gewoon dat het nog niet goed is.
Battle of the b's kan ik wel vergeten ben ik bang:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:s Nou, ik had het wel geweten hoor: fuck die studiereis :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen @ AV Spartaan.. anyone?
|
ik was daar....
heb je een beetje goed gelopen? |
jeeh weer zonder pijn kunnen trainen!:) merk wel dat ik zo weinig heb gedaan die paar weken.
en dat battle of the b's missen kwam eigenlijk goed uit want anders had ik een heel gaaf feest moeten missen:p |
Citaat:
:P |
Citaat:
de 12.0 kunnen.. 200 onder de 24.0 Bouwman, Ivo AV Startbaan 12,47 sec 3,0 100m Bouwman, Ivo AV Startbaan 24,82 sec 2,7 200m jezus wat ben ik uit vorm... check ook de wind nog eens extra |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag m'n eerste uitwedstrijd in 8 jaar ofzo :cool:
100m ging best aardig, was gemixte wedstrijd en ik zat als enige jongen in een serie met de snelste meiden :P 18.45u gelopen en om 21.15 was daar nog geen uitslag van bekend :( Tartlétos (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
blessure gaat weer beter:) zondag maar weer ns n wedstrijd doen (a-competitie)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk moeten we gewoon n keer met zn allen naar n instuif voor alle categorieen ofzo:p
|
bah die uitslagen zijn nog steeds niet bekend...
|
Tartlétos heeft ze inmiddels online staan. 12.69 :s niet tevreden dus
|
800 en 5000 nog niet
zal toch wel een tegenvallende 2:00 of 2:01 zijn |
Citaat:
deze ? |
tegenvallende 2.00 :p
|
Citaat:
en inderdaad tegenvallend. liep als 1e jaars A 1:59.44, ben intussen 1e jaars senior en heb nooit meer onder de twee minuten gelopen. :confused: |
Vreemd, je bent niet de enige die dat overkomt. Maar goed, het is nog vroeg in het seizoen, komt vast nog (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |