![]() |
Genres
Ik begrijp geen snars van de meeste genre aanduidingen. Ik vind veel bands niet onder bepaalde genres vallen. ik had het er gister met iemand over.
Zoals IDM. Dat staat voor Intelligent Dance Music, heb ik me laten vertellen. En, stond ik bij de laatste IDM gig te dansen? Nou vergeet het maar, iedereen zat op een stoel. En zoals post-punk. Joy division schijnt post-punk te zijn, terwijl het 'punk' genre ten tijde van de joy division hetze hartstikke in de lift zat. Verlicht me, ik ben er hard aan toe. |
ik deel alles in 2 genres in: leuke muziek, en kutmuziek.
|
Heel erg bedankt. Slotje!
|
graag gedaan (y)
|
Citaat:
A loaded term meant to distinguish electronic music of the '90s and later that's equally comfortable on the dancefloor as in the living room wat postpunk betreft was joy division dan hun tijd ver vooruit, het gaat er niet om dat Joy Division letterlijk voor de hele punk hetze speelde maar dat muziek die voortkwam uit punk erg veel lijkt op wat Joy Division maakte, of zie ik dat verkeerd? |
ik denk dat de leden van Joy Division zich niet echt veel zorgen maakten over welk genre het wel niet was.
|
No shit, maar tante Bep wel!
|
Nee, is toch al dood
|
genres zijn hokjes en hokjes zijn de shit.
|
Citaat:
en ze zijn makkelijk om aan vrienden te vertellen wat voor muziek een band maakt. soms verwarrend voor andere mensen, dus genrenamen zijn publiek afhankelijk. ga een true hxc gast niet vertellendat avril lavigne punk is, maar je moeder zou het nog wel aankunnen. bijvoorbeeld. en ach, meestal zijn het maar loze benamingen, idm, emo, post-screamo, bebop. |
Goa dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
'emo violence' vette muziek maar het genre.. |
indiepostcountrycore
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |