![]() |
Zembla, Hirsi Ali en de Hofstadgroep
Ik weet niet meer waar ik het vanochtend gehoord of gelezen heb - radio of teletekst - maar het schijnt dat de Hofstadgroep naar Zembla (tv-programma) een bos bloemen heeft gestuurd.
Dit vanwege de uitzending van Zembla over Hirsi Ali onlangs, waardoor Hirsi Ali Nederland sneller zal verlaten dan ze eigenlijk van plan was. Heeft iemand hier een link van om dit te kunnen bevestigen? |
Citaat:
Slotje en ajuus.l |
En zelfs in een foute thread nog slecht geīnformeerd zijn... Hirsi Ali verlaat Nederland omdat ze haar huis uit moest, daar heeft de campagne van Kees Driehuis niets mee van doen.
|
Citaat:
Gezien je reactie, zou je ook wel even wat vriendelijker mogen reageren. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zei: door de uitzending van Zembla, verlaat Hirsi Ali sneller dan ze van plan was Nederland. Zie je het verschil? |
"Anus" is het eerste wat ik dacht toen ik de FP las.
Wie heeft hier een mening over? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal de schuld van Zembla :o
Zo, en nu met zn allen bloemen gaan bezorgen bij de VARA :) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MAW: Verwijder je account hier en ga vervolgens naar google.com waar je intikt wat je als topic titel gebruikt hebt. Wat zie je vervolgens op 1? Inderdaad. Onnozel en geen toevoeging aan dit forum. Dat ben je, niks meer, niks minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Schot in de rooOs! |
Citaat:
|
Toch vind ik het knap dat we binnen een paar minuten weer 20 posts erin hebben zitten.
|
Spam?
|
Nu dan de 20.
|
spam spam spam
|
Pffrt, waarom verpesten jullie dit topic zo?! :nono:
|
Ik probeer me echt in te denken hoe 'Pffrt' zou klinken, irl.
|
Zo: Pffrrttt
|
Er komt bij mij een hoop speeksel bij kijken :o :s
|
Klinkt wel hitsig eigenlijk.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat begrijp ik wel.
Ik dacht dat je het geluid bedoelde. |
Inderdaad, dat geluid.
|
:o :)
Nu mag-ie wel dicht |
kan iemand mij eens vertellen wat die hofstad groep inhoud. Het lijkt me wel eens leuk om van zo een scoutinggroep lid te worden.
Lekker tenten opzetten en lopen door het bos, |
hofˇstad (de ~)
1 residentie van de vorst => residentiestad groep (de ~, ~en) 1 aantal min of meer bijeenhorende personen, zaken of dieren => categorie, cohort, klasse, rubriek 2 deel van een installatie dat door een of meer smeltstoppen afzonderlijk is beveiligd 3 goot voor uitwerpselen in koestal => grup 4 [Ned.] elk van de acht klassen van de basisschool 5 [mil.] kleinste legereenheid in Nederland, bestaande uit 10 man |
1) Moet dat nou weer zo fel?
2) Ik denk dat McCaine zodirect langs gaat komen met een naziplaatje. |
Misschien zit er wel antrax in die bloemen.
|
utfs
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |