![]() |
alleen
radeloos en
vaderloos zo jong en eenzaam in de straten van de overvolle stad ik begon tegen mezelf te praten omdat ik niemand anders had wanhopig en blind lopend de auto's en hun uitlaatgassen, de mensenblikken als kruisverhoor de bussen spleten waterplassen middendoor tot ik mijn evenwicht verloor |
Het is leuk hoe je met rijm omgaat. Radeloos en vaderloos vooral, en ook het rijmschema dat meerdere strofes beslaat.
Ik vind het wel jammer dat de tekst dan wat achterblijft. De beelden zijn niet zo bijzonder, en je breekt de regels heel raar af. "ik begon tegen mezelf te praten omdat ik niemand anders had" zou ik gewoon als 2 regels schrijven "ik begon tegen mezelf te praten, omdat ik niemand anders had" Ik vind het ook jammer dat je bij "wanhopig en blind lopend" niet weer zoals in de eerste strofe rijmt De laatste strofe vind ik wel goed. Het beeld van de bussen en plassen is ook leuk. Zoals ik al zei vind ik de eerste strofe ook erg leuk. De middelste vier zou ik nog eens opnieuw bekijken en proberen die op hetzelfde niveau als de eerste en laatste te krijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |