![]() |
Roepen jongens als ze klaarkomen?
Ik heb sinds kort een nieuw vriendje.. Alles gaat goed in bed maar hij roept nooit als hij klaarkomt (niet dat ik dat erg vind) terwijl mijn vorige vriendjes dat wel deden.. Soms merk ik zelfs niet dat hij al gekomen is. Is dat normaal?
|
Ja. Roepen als je klaarkomt is niks voor jongens.
|
Roepen. :D
Ik heb nu zo'n gave voorstelling bij jouw vorige vriendjes. "HENK! HENK! AAAAAAH!" |
Wat moet hij roepen dan :confused:
|
Nou, mijn vorige vriendjes riepen altijd wel iets 'ja' of 'ik kom', daarmee dat dit nu zo vreemd lijkt.. Opgelucht dat het niet zo is :) Blijkbaar de verkeerde mannen gehad.. Maar soms merk ik het niet eens dat hij al gekomen is, is dat ook normaal?
|
ajaeeuuuwwwaaaa!
|
Meestal merkt het meisje dit toch? Dat het ritme opeens veranderd of iets pulserends binnenin.
|
Een beetje geluid stel ik wel op prijs, maar niet in de vorm van duidelijk gearticuleerde volzinnen (waar ik aan denk bij 'roepen') :D En je voelt het toch wel als hij is klaargekomen?
|
Uhm.. k zelf doe het niet, laat wel duidelijk merken wat ik voel en wil doen :P
|
ooo schat, ik hou van je, je bent mooi, ooo Brenda ja ja
ole |
hij geeft het meestal wel even aan ja. ;) maar roepen...
|
"komtie dan he....komtie, komtie dan he..."
|
Citaat:
Offtopic: nee mijn vriend roept nooit iets als hij klaarkomt. Ik kan het wel echt merken aan hem en dat vind ik wel prima :) |
' oh shit we hadden nog suiker moeten halen voor in de appeltaart voor mijn moeders verjaardag'
hmm, dat heb ik mijn broer eens horen roepen, maar mijn broer sliep bij mijn andere broer op de kamer dus er zal wel geen sex in het spel zijn geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat doen ze niet allemaal. Sommige kreunen alleen maar. Anderen houden juist hun adem in. Net zoals meisjes enzo.
|
Citaat:
|
gewoon "yabbadabbadoooo!" toch?
|
Citaat:
|
voorheen merkte ik nooit wanneer mijn vriendje/scharrel klaarkwam omdat ze het niet expliciet lieten blijken. Je kon het op een gegeven moment wel aflezen aan ademhaling enzo, maar ik vind het nogal freaky als je er echt he-le-maaal niets van merkt.
en nu, tja, hij roept vanalles en nogwat, en dingen waarvan ik ga blozen, zoals "kijk me aan" en wil dat ik hem recht in zijn ogen kijk, hij zegt mijn naam, hij zegt dat hij klaarkomt, of andere dingen als "oh ja. ja. jaaaaaaaaaaah" :bloos: eneh, ik vind het persoonlijk wel iets hebben, een man die lekker veel geluid maakt :D |
Nee, mannen roepen over het algemeen niet.
Let op ademhaling; ik grom op dat moment. |
Citaat:
(Ja mijn broertjes hebben dezelfde moeder als ik) |
Hmm.
Ik hou het wel bij ouderwets 'Vangeuh!!'. (y) |
Roepen, neeh. Brullen meer. Als een gewond dier. (y)
|
mijn vriend roept wel eens wat, 'ik kom' of zoiets, maar eigenlijk merk je het toch vanzelf.
|
roepen? Ik zou gaan lachen als iemand dingen zou gaan roepen als hij klaarkwam. Kreunen of iets dergelijks lijkt me dan wel weer normaal, stil zijn ook. Mijn vriend maakt er meestal geen geluid bij maar ik merk het wel duidelijk aan zijn bewegingen.
|
volgens mij merken ze het ook wel aan je ritme, of aan je ademhaling, maar ik praat af en toe wel ff als ik voel dat ik ga komen, met condoom maakt het niet zoveel uit, maar zonder condoom willen de meeste meisjes wel ff weten wanneer je komt
|
ik roep altijd: EEN BIG MAC MENU :|
"roepen" _0_ |
ze zal Belgse zijn, vandaar 'roepen':p
|
ik brul altijd heel hard hoppa!!! in haar oor en ga dan onmiddelijk slapen.
|
ik schreeuw mijn longen uit mijn lijf.
|
Toen ik voor het eerst met mijn laatste vriendje ging, maakte hij helemaal geen geluid tijdens de seks. Ik vind het persoonlijk wel fijn om af en toe wat te horen, gekreun, lieve of geile woordjes.
Of hij klaarkomt merk ik sowieso wel, ademhaling en dergelijke, maar ik vind het altijd wel leuk om te horen hoe fijn het is (Y) |
Citaat:
|
wat moet die roepen, tjakka ! of zo ?
(mwa, of 'kut, condoom vergeten, nee he....') |
HÉ auchtung ich komme!
|
ik waarschuw soms wel eens van 'ik kom' of dat ik even een 'ja' eruit gooi ofzo..
maar schreeuwen? :confused: nee dat heb ik nou nog nooit gedaan.. lijkt me ook niet bijster boeiend:) |
Meestal wel een kreet zoals kanker of ga door/kom op :D
|
Citaat:
Maar. Jezus omg. Je zou maar zo'n vriendje hebben die steeds roept dat hij klaarkomt :confused: Jongens doen dat sowieso toch bijna nooit? :) Ligt volgens mij niet in de mannelijke aard :cool: en je merkt het toch wel als hij klaarkomt ;) |
Roepen?? Ik roep zelf niet eens en ik ben heus niet stil... Iets zeggen of kreunen of hijgen of grommen vind ik allemaal geweldig, beetje aanmoedigen (y) :bloos: Maar roepen, als in: "JAAAAAAAA!!!" zou ik echt lachwekkend vinden, beschamend en afknappend... :s
|
Citaat:
|
Die van mij roept niet, maar we zijn dan ook lang niet altijd alleen thuis. Hij hoeft ook niet te roepen, ik merk het wel.
Mijn vorige vriend liet weer niets merken, die daarvoor wel. Het verschilt gewoon per persoon. |
Waarom moet ik meteen aan de mannen van de radio - 06 lijn denken? 't but komt 't but komt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Ze roepen niet, teef, ze brullen.
|
verschilt per persoon en per bui
ik zeg ook wle eens wat als ik kom, maar het kan ook stil ,het kan zelfs zo dat ze niks merkt. magoed, ligt aan de bui, ik bedoel als ik wil kan ik zelfs tijdens het klaarkomen diffrentiaalvergelijkingen oplossen dus tsja je hoeft het niet te merken. |
''Schat, binnenkomen! We gaan eten!''
|
Citaat:
|
Ja, altijd roepen. Het liefst de naam van m'n ex.
|
Vijftig!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |