![]() |
Welke prijs verwachten jullie
Ewa iedereen. Ik wil een halve nieuwe pc aanschaffen, maar ik heb natuurlijk geld nodig. Nu wil ik mn "ouwe" pc weg doen (iets meer dan 1 jaar oud), maar wel gestript.
Wat gaat er weg: HP Pavilion nogwat met kaartlezer, audio aansluiting voor en achter, moederbord met 4x usb, 100 mbit lan, firewire natuurlijk, videokaart NVidia 6200 + TurboCache 256 MB, proc. Intel Pentium 4 2.93 gHz en natuurlijk de koeling. Hebben jullie misschien enig idee wat dit kan gaan opbrengen? (Harde schijf, geluidskaart en dvd lezers + branders hou k zelf) |
Dus je doet weg?:
kast met voeding van de hp het mobo de videokaart cpu en geheugen Dan zou ik zeggen, hangt wel af van de hoeveelheid geheugen: 75 voor de cpu, zo'n 30 tot 60 voor geheugen (512 of 1024MB?), 20 voor videokaart, 20-30 voor het mobo en de kast nog zo'n 25 euro. Reken op rond 160-180 euro. Neem ook eens een kijkje hier; http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1121833 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom zoek ik ook mensen die net zo weinig van pc's afweten als ik een jaar geleden =) |
Misschien als je de pc heel laat of zo maakt dat men er weinig aan hoeft te veranderen om em werkend te krijgen. Dan zou je em aan een nietsvermoedende n00b kunnen slijten, maar nog steeds niet voor veel meer dan 4 a 500 (om maar een hoog bedrag voor dergelijke hw te noemen).
|
Citaat:
k koop gwn een ram voor 10 euro van iets van 128 mb, hd van 20 gb ofzo erin pleuren, lelijke geluidskaart uit pc van school jatten ofzo (onee die hebben ze niet, dan maar 1 van een paar euro ergens vandaan halen), cd-rom lezer van 5 euro bij een 2ehands winkel hier en ik kan er zo meer voor vragen aan iemand die nix van computers af weet, en zeggen dat het echt eenpentium 4 is, werkend, en een mooie case xD |
Citaat:
|
Ja, dat is een idee. Een slecht idee, weliswaar, maar het is een idee.
|
haha 1100 euro. Man die 1100 euro is inclusief alles. Jij wilt maar een aantal onderdelen verkopen. Goh dat dit maar 200 euro waard is. Compleet kun je misschien 300 euro vragen. Ik snap zoiezo niet hoe je 1100 euro hebt kunnen geven voor dit ding? :s
Voor die prijs kon je een mega monsterlijke game-machine kopen (spreektaal). :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verkoop je PC gewoon heel, want als ik dit zo zie zal wat je achter houdt ook niet veel soeps zijn...
Ik vind je trouwens wel een enorme *** als je iemand gaat afzetten met zoiets, helemaal als het je zelf al eens gebeurd is (is niet leuk he?) (n) |
Citaat:
Ofwel het gaat me er dan vooral om dat ie gebruiksklaar is, en in veel gevallen geven mensen daar ook wel meer voor. |
Citaat:
|
Citaat:
"xD" Maar goed mn topic ging niet over of ik afzet of niet =) |
Citaat:
|
Citaat:
En zij DOEN het nog erger ook... |
Je zou m kunnen casemodden, dan denken mensen meteen aan hoe mooi dei wel zal staan in hun kamer en dan maken de specs niet meer uit :p
|
Citaat:
|
maak dat ding nou werkend en compleet, laat RAM er in zitten, stop er een kleinere hard disc in, een DVD-ROM.
verkoop 'm dan als kantoormachine aan je oma of je buurman, maar dan werkt dat ding tenminste. |
wat een hoeren topic zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |