![]() |
Gtst #21
een nieuwe :)
Oh, en ik vond Jack maar stom. :o |
yay!
ik vind charlie weer overdreven doen zeg, wat een gedoe, konden ze niet anders verzinnen:s wel goed van nina en florien, dat ze beide zagen dat ze iets moesten doen en jack is een eikel zeg:o waarom doet ie nou weer zo, vage gast |
jack is wel ontzettend knap viel me op, maar stom dat ie Anita afwijst(N)
|
ik ga maar weer eens gtst oppakken:o anders snap ik de cliffhanger nog niet:o
|
:D jack
|
Citaat:
|
charlie begint ook nog over d'r
Spoiler
|
Citaat:
|
ze krijgt gewoon weer anorexia :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik snap trouwens die vriendschappelijke band tussen Stanley en Jef echt niet. Een paar weken geleden sloeg Jef hem neer en kon hij hem niet uitstaan en nu gaan ze gezellig pokeren en wil Jef dat Stanley blijft? :confused: Ach ja, GTST-personnages blijven raar... |
Citaat:
Maar ik weet niet waar de grens met anorexia ligt. :) |
Citaat:
|
Ik vond gister dat Sjors goed bezig was(Y) door niet gelijk naar Bing te huppelen dat zijn vriendinnetje met een andere man was...
|
Wat zit de lippestift van Dian fout!!!!
|
Whahahahahaha!!!!
Die Dennis :D (Y) Dat was echt heeeeeeeeeeel raaaaaaaarrrrrrrr... (dit was mijn eerste reactie na de cliffhanger vanavond :)) |
Verdikkemie. Zit je GTST te kijken, valt nog voor de pauze het beeld weg op RTL 4, RTL 5 en RTL 7. En het was pas "hersteld" na half 9 en toen was Baantjer dus al lang bezig. :s
Wie kan ff vertellen wat er deze aflevering gebeurd is? Heb de eerste scènes nog gezien (totdat die kale man pilletjes moest innemen ;) ) en daarna dus niet meer. Ludo trouwens een keer met zijn bek vol tanden. Dat gebeurt ook niet vaak. :D |
maandagmorgnen wordt het ook herhaald :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kvond het best vies eigenlijk :o
|
Citaat:
Dus... what happened yesterday? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anita luistert naar een gesproken bericht van haar dochtertje en toen werd jack een beetje emo. |
Citaat:
iehh eerst laura en nu barbara :D (n) |
Zal ze proeven dat ie alcohol op heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
Jack <3 |
ik heb het niet gezien haaha maar die dennis
|
Dennis en Barbara gezoend? Haha, wat jammer dat er dan vrijdag een storing was bij mij. :p Tja, dat moet je dan uit andere reply's afleiden, terwijl je al 2 keer vroeg wat er allemaal precies gebeurd was vrijdag. :|
|
wat een tuttebol die charlie zeg... hoe je zó over de zeik kan gaan van 2 pukkels en een dikke buik.. halloo, je bent zwanger!
|
en vrouw en charlie, slechte combo :p
|
jef kan best aardig zingen:D haha
ik vraag me alleen wel af waar deze verhaallijn naar toe gaat:confused: en dat gezeur met ludo en zn acties met morris(n) saaiiiii, bovendien moeten we de hele tijd dat geschreeuw van nina aanhoren.. |
Charlie stelt zich aan.
Nina is zoals gewoonlijk weer irritant. Wat wil Ludo hier nou in godsnaam mee bereiken? Zijn dochter is gelukkig met Morris, laat haar dan maar. :p Ik vraag me nog steeds af hoe Jef en Stanley opeens zo goed met elkaar kunnen omgaan. :| Een verzoeningsavond draait kennelijk in GTST-land zo een knop om bij mensen, terwijl het normaal een tijdje nodig heeft om normaal met elkaar om te kunnen gaan. Kortom: Ergernis. :p |
Citaat:
wederom de vraag; waarom blijven we kijken? Ik kan deze week maar 1 keer kijken, en volgens mij mis ik niets:p |
Citaat:
|
pff dat gedoe met dennis mag ook wel weer es afgelopen zijn zeg
|
Citaat:
Edit: shit, nu was ik 6 minuten te laat. :(
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik hoop trouwens dat Florien dat Miss Lorentz gedoe gaat winnen, want zij is knapper dan Nina vind ik. Toch wel weer lachen dat iedereen van de GTST-cast die daar als leerling op school zit er aan mee doet. :p
Ik schakelde trouwens te laat in, wat zei die kale gast in het begin nou tegen Dian? |
Ik vind Florine sowieso een mooi meisje, dus ik snap niet dat je voor Florine moet stemmen als je tegen uiterlijk vertoon bent :o
Oh, en dat bing betrapt zou worden was ook totaal niet voorspelbaar ofzo... :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo, zo, die sjors... die sloeg een beetje door..
|
Citaat:
Wanneer is het nou afgelopen, want m'n moeder zei dat ze op tv al aan het aftellen waren, nog zoveel dagen enzo, maar ik dacht dat het nog twee weken duurde ofzo. |
Citaat:
volgens mensen in het vorige topic duurt het seizoen tot 23 juni.. |
Wow, wat doet die altijd brave Sjorsie nu?! :eek:
Net goed uiteraard, ook omdat ze hetzelfde ook zelf heeft meegemaakt, maar niet dat ze die jongen doodslaat, dan mag zij op de plek van Bing gaan zitten. ;) ... :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |