![]() |
stelletje zeurpieten!
:evil:
Overall 27975 VWO 17794 |
:o
|
Moeten ze maar fatsoenlijke examens maken. 8)
|
100
882 4561 |
Hahahaha jaah of wij zijn zo slim om maar zo veel mogelijk te klagen zodat er soepeler gerekend gaat worden
Edit: Ik vraag me bijvoorbeeld af wie er in godsnaam geklaagd heeft over het feit dat Korea niet in Zuidoost-Azië lag ?! Alsof je daardoor die hele vraag niet kon beantwoorden ofzo :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb maar 1 klacht ingediend hoor..
Wel een heel lange :mad: |
"Slagen door te klagen" :o
|
Wij klagen relatief idd wel erg veel, ik hoop dat ze ons nog serieus nemen. :D
|
Citaat:
|
hmm, ik denk niet dat VWO'ers veel klagen (een paar daargelaten, wie gaat er nu vantevóren klagen over economie?). maar ik denk dat VMBO'ers te weinig klagen! iedereen heeft recht op correcte, heldere vragen. En ik geloof simpelweg NIET dat het op't VMBO allemaal zo goed geregeld is. 'k heb zelf een paar VMBO 'ers er over gehoord (waaronder m'n zussie ;) ) en dat is soms best wel duister.
dus, VMBO'ers, verenig u en klaag! (natuurlijk wel terechte klachten) |
Citaat:
|
Ik heb nog niet eens aan Zuidoost-Azië gedacht, en gewoon Korea opgeschreven. Zo goed lees ik dus, ahum. ;)
|
Ik heb dat ook gedaan hoor, ik denk niet na waar alles ligt, maar ik wist gewoon dat het dat wel moest zijn. :o
|
Geluk bij een ongeluk, zeg maar :p
Jullie examenvragenmakers van GS zijn wel coulant (y) |
Citaat:
|
Inderdaad stelletje jankende flikkers.
|
Citaat:
:eek: pardon? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten sowieso meer vwo'ers dan havo'ers en meer havo'ers dan vmbo'ers op scholieren.com meen ik.
En als dit ook echt het geval is, is het dus geen vergelijkingsmateriaal. Pas als er evenveel scholieren van alledrie de richtingen op dit forum zitten zijn die cijfers van waarde. |
Citaat:
|
En de HAVO-mensen hebben nu al bijna evenveel geklaagd als de VWO-ers dus :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed lezen hè. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je dat fout overnam, kon het dus onterecht fout worden gekeurd. En bovendien is het toegegeven door de makers van het examen, en krijgt iedere leerling, ongeacht het antwoord wat hij heeft gegeven, 2 punten erbij. Lekker toch? :) Geschiedenis was zowiezo best streng gerekend, dus dat kon er voor mij in ieder geval wel bij, die 2 puntjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |