![]() |
Frans
Hoe is frans bij jullie gegaan?
Ik heb het wel aardig gedaan 24 punten, maar sommige teksten waren wel vreemd, zoals die aan de snelweg ofsow en dat donkere meisje met die baan.. |
Ik vond het goed te doen, heb 32 punten. Vond het wel lang :|
|
Ik heb ongeveer 30 punten..maar kheb niet alles na kunnen kijken, dus dat zit wel goed :P
|
Was niet zo moeilijk.. khad het wel moeilijker verwacht! Kheb 37 punten :cool:
|
37 punten :cool:
|
32 punten :)
|
Het viel opzich wel mee. Alleen die gaptekst, die tekst met die Marokkaanse en die over mummies ging slecht. Ik zit rond de 26 punten :confused: ...
|
ik heb alle 46 punten gehaald ..
hahaha. maar dat is niet eerlijk, want ik ben tweetalig opgevoed. maargoed, staat toch leuk zo'n tien op je rapport. |
Citaat:
|
Ik vond het wel klote, naja frans is gewoon klote (waarom heb ik het dan in mijn vrije deel vraag ik me af :( )
|
Er was zo'n vraag over een meisje die ging voetballen in de VS, en er was zo'n vraag waar je aan moest geven of het juist of onjuist was. Nou was een stelling dat ze haar familie miste. Terwijl in de tekst alleen maar stond dat ze ver verwijderd was van haar ouders. Echt heel vaag.
Heb 30 punten, voldoende moet erin zitten dus :) En de mummie tekst was dom. :o |
Citaat:
|
Citaat:
En er was nog zoiets... Ook bij diezelfde tekst. Moest je zeggen of ze teleurgesteld zou zijn als ze van Noorwegen verloor. Ik had daar als antwoord: Nee, want Noorwegen is het beste land en Frankrijk heeft niks te verliezen. Dit stond letterlijk in de tekst... Nous avons rien à perdre! Maar dit wordt niet goedgekeurd int correctie model... :confused: heel vreemd.... |
Citaat:
De mummie tekst vond ik wel een inkoppertje. Er stonden wel vier manieren waarop die mummies werden gebruikt door de eeuwen heen en dat waren geen manieren waarvan je dacht dat het prettig was voor die mummie's. Nou ja, we kunnen alleen maar klagen en wachten denk ik.;) Groet, Cathinca |
Klopt, er stond bij dat ze het een geweldige ervaring op zich vond... Dat heb ik gelukkig goed.. :o
Maar die mummie vraag kon ik geeneens een antwoord uit vinden joh :s Best jammer, maar kheb nog 31 punten :) |
35 van de 47 :d
|
37/47 :)
Hij was idd wel erg lang! Dat van of ze haar familie miste was idd een vage vraag. Ik was steeds aan het twijfelen bij die vraag en uiteindelijk had ik hem toch fout. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |