![]() |
Examenboekjes
Wie vind die boekjes nog meer irritant? Kunnen ze niet gewoon nietjes erin douwen :| ?!!
|
Ik vind ze ook heel irritant ja.. Zit je daar met een opgavenboekje, informatieboekje, bijlageboekje, antwoordenblaadjes, flesje water, binas, GR, pennen, potlood, geodriehoek en gum. Ja, dat past wel op zo'n klein tafeltje :rolleyes: En dan vallen al die boekjes ook nog uit elkaar..
|
Ja, ik heb ook nauwelijks plaats meer op mijn tafel.
Een voordeel, doordat die blaadjes los zitten, verschuif ik de rechterblaadjes bijvoorbeeld naar de linkerkant zodat ik mijn andere blaadjes op die kant kan leggen. Bij Nederlands heb ik bij het maken van de samenvatting, de ene helft van de blaadjes en de teksten gewoon op de grond gelegd en het deel dat ik nodig had omgevouwen. Maar het blijft inderdaad gewoon een enorm gedoe. :P Groet, Cathinca |
Nietjes zouden idd fijn zijn geweest :o
Mja...voor even is het wel te overleven. |
Ik vind het juist wel handig. :o
|
Ik vind ze ook kut. In het begin wilde ik ze steeds gewoon omvouwen zodat je maar 1 kant had liggen, maar toen moest ik aan het einde weer moeite doen om het boekje op de goede volgorde te krijgen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow my god the horror :eek:
|
Haha, ik vouwde die boekjes ook om, en toen vergat ik met scheikunde toen ik mijn boekje omdraaide het middelste blaadje, ging ik van vraag 7 naar vraag 18 en ik had het niet door. Ik me afvragen waarom ik zo snel klaar was...
Gelukkig begreep ik ook wel dat dat niet kon kloppen:P. |
Nietjes zou ik ook handiger vinden, ik leg mn schrijfblaadjes telkens steeds over mn tekstboekje en bij duits was ik opeens van tekst 5 bij tekst 10, toen moest ik eerst de goeie tekst gaan zoeken tussen de andere blaadjes. Maar eigenlijk kan ik me dr ook niet druk om maken :p
|
Citaat:
|
Als je een bronnenboekje en vragenboekje hebt, atlas en schrijfspullen, drinken en eten dan loopt het idd snel op op je tafel. Mja hou mn schrijfspullen maar in mn etui, scheelt weer wat ruimte.
|
Citaat:
|
ik vind het wel handig (Y)
al geef ik toe dat wanneer je 17 kantjes met vragen krijgt *uhum* bio *uhum* dat je dan wel vaak naar de volgende pagina moet zoeken.. maar met ned en sk was het best handig.. |
Hmm, ik vind die losse pagina's vreselijk irritant, omdat ik ze af en toe half uit elkaar liet vallen enzo. Ik wordt gek van die rommelige tafeltjes :D
Of je moet zelf een nietmachiene meenemen, ik mag athands de opgaven meenemen, dus mogen ze daar denk ik niet veel aan doen! :p |
Waarom doen ze er geen nietjes in, weet iemand dat?
Te duur ofzo? |
Héél irritant, vooral die losse blaadjes ertussen.
Bij nederlands was ik helemaal in de war omdat ik van de eerste helft van de ene tekst doorlas bij de tweede helft van de tweede, want die stonden op 1 blaadje...? Oke, beetje dom maar ze kunnen er toch beter gewoon boekjes van maken. |
mijn scheikundeboekje zat verkeerd in elkaar, zodat ik al opeens bij vraag 20 was, ipv bij 12 ofzo, heel irritant
Maar nietjes zouden idd niet verkeerd geweest zijn |
Ik vind het ook niet echt handig, maar verder niet echt erg ofzo. En als jullie het zo vervelend vinden, waarom neem je dan niet een nietmachientje mee? :confused:
|
Ik vond het vooral bij mijn eerste examen verwarrend, omdat het 'nieuw' was en ik nog niet zo goed wist hoe ik ermee om moest gaan. Maar nu ik eraan gewend ben vind ik het wel meevallen.
|
Citaat:
|
Ik vind het juist wel handig.
|
en mij interesseert het eigenlijk helemaal niks :P
|
Ik vind het ook vrij irritant. Ik ben om de haverklap het blaadje kwijt dat ik nou juist nodig had.
Zal leuk worden bij engels. :p Stuk of 10 blaadjes? Als al die blaadjes los zitten wordt het echt een vreselijke chaos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |