![]() |
economie 1 Hoe ging het?
Ik vond m moeilijker dan ik had verwacht..
|
Ik ook! echt moeilijk
|
Ik vond hem echt makkelijk, zo makkelijk dat ik al om 15.30 klaar was, ik hoop niet dat er een addertje on het gras zit :S
|
Ik vind hm zo moeilijk dat ik ook half 4 klaar was :p
|
Niet lang, wel moeilijk. Vooral opgave 3.. maar volgens mij (en met mij vele anderen) klopt er iets niet aan die grafiek/figuur die erbij stond...
|
ja vraag3 heb ik over geklaagd. vond ik moeilijk en vaag
|
Ik vond hem moeilijk maar dat had ik wel verwacht.
En ik snap het antwoord op vraag 17 niet. In het antwoordmodel staat dat een pakje sigaretten 3,30 zou hebben gekost zonder de prijsverhogingen. Dan zou Fransrijk toch de vijfde plaats innemen, ipv de vierde? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hem net nagekeken en zo'n 35 punten... ik vond hem echt moeilijk en heel kort ik was al na anderhalf uur klaar
ze hadden hem beter wat makkelijker en langer kunnen maken... dit is echt stom |
Tja, vond hem ook redelijk lastig! Heel veel over wisselkoersen.. Net iets waar ik niet zo goed in ben..
Voor de rest, tja met die open vragen kon je ook alle kanten op dus maar hopen dat mijn lerares nog een beetje soepeltjes is! Had in ieder geval al wel 41 punten..:) |
Ik vond het ook best moeilijk, maar heb streng gerekend 45 punten :o ik klaag dus niet.
|
Vond het wel meevallen maar als ik nakijk maar 36 punten :S
Veel dingen op een andere manier uit zitten leggen dan het antwoordmodel, hoop dat ik er toch een paar puntjes voor krijg. Weet iemand wat de norm de afgelopen jaren is geweest ong? |
Laag..rond de 0.7 geloof ik
|
Vond m echt heel makkelijk, maar had desondanks niet zo veel punten als ik had verwacht hehe -> 37 punten als ik normaal nakeek. Dan heb ik wel die 5,8 :) Ben tevreden
|
jeah tussen de 5 en 7 :cool:
voor mij echt supergoed, want we in alle jaren economie t nog nooit over rente gehad, en nauwelijks sommen over inflatie. altijd elasticiteiten en belasting uitrekenen. dus! :cool: (y) |
Jongens, dit vond ik nou echt een chill examen. Ik heb het hele jaar nog nooit 1 opgave uit het boek gemaakt, gewoon altijd de theorie doorgelezen.
Het examen moet je maar net liggen, ik had laatst het 2004 examen bekeken/deels gemaakt en ging heel goed. Het 2005 examen vond ik supermoeilijk. Dus ik hoopte echt op een examen dat me zou liggen. En het lag me echt goed, ik vond het echt een fijn examen! (ik wist alleen niet wat ceteris paribus betekende, ik vroeg het nog aan een leraar, maar die wist het ook niet ;) ... Heeel relaxed! :) |
Citaat:
|
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Economie was echt mijn grootste angst, maar ik kwam redelijk vrolijk (en snel) het examen uit. Gelukkig maar relatief weinig rekenvragen. Ik hou meer van de: Verklaar, Leg uit, Waarom-vragen.
|
Citaat:
|
ik durf het niet na te kijken, want ik had een goed gevoel.
en dat betekent eigenlijk vaak dat het toch niet zo goed was. ik hoorde in ieder geval wel dat 3.956 goed was en dat had ik :o |
Citaat:
|
dat wist ik dan weer wel,
maar ik wist niet wat primaire of secundaire arbeidsvoorwaarden waren. ik dacht dat dat 4e klas leerwerk was. :s |
Citaat:
|
kak! niet zo goed gemaakt. zeker weten 20 punten, verder kan het oplopen tot de 34 denk ik.
ik snap niet dat ik die over die sigaretten fout had! ik dacht echt dat ik die heel goed gemaakt had :( |
Ahhh ging echt té slecht bij mij :( Heb even naar de antwoorden gekeken, maar zag bijna niets goeds, dus ben maar snel gestopt!
Ach ja, met een 1 sta ik nog een 4 ;) Maar kga deze wel herkansen denk ik |
Ceteris paribus: "Al het overige blijft gelijk" :o
Hahaha ik haal zelfs economie, wat een eitje die examens. Tot nu toe dan. |
Citaat:
|
Ging best lekker eigenlijk:) >50 punten verwacht ik...
Khad alleen nog nooit van ceteris paribus gehoord :rolleyes: (grieks is ook veel leuker dan latijn :P) Daarnaast vond ik de eerste vraag een beetje vaag en rekenmiddel als antwoord beetje smal.. |
ging prima, tussen de 5.6 en 7.6
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |