![]() |
Olympische Spelen in 2028
-
|
Ik denk dat we dan als Nederland de Spelen helemaal niet leuk meer vinden omdat op alle onderdelen waar het op op kracht en techniek (niet op tactiek) aankomt de negrioden zullen overheersen.
|
Nee, ik vind dat wel geen geld moeten steken in de olympische spelen. Eens in de 2 jaar steekt een land er weer een paar miljard in en elke keer blijkt het weer een ontzettende hap uit de begroting te zijn welke op geen enkele manier terug te verdienen valt.
Daarom vind ik het diefstal van belastingcenten om dat te organiseren in nederland en ben ik er fel tegenstander van. |
Citaat:
|
Excusez-moi, :bloos:, daar ging iets mis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens tegen, zoiets kost miljarden en ik kan nu al bedenken dat men dat geld gaat onttrekken aan zaken als sociale voorzieningen en onderwijs.
|
Tegen, zonde van het geld. Het levert ook geen werkgelegenheid op, tenminste niet op de lange termijn. Verder zal het mijn reet roesten of Nederland wel of niet internationaal op de kaart wordt gezet.
|
Citaat:
|
Er zijn niet veel wielrennende negers.
|
Citaat:
|
Als je vindt dat Nederland de Spelen niet hoeft te organiseren, moet je er eigenlijk ook voor zijn dat Nederland er niet meer aan meedoet, anders ga je als land nogal profiteren van de investeringen van andere landen.
Verder vind ik dat Nederland het best weer eens zou mogen organiseren voor bekendheid, toerisme enzo. |
Olympische spelen mottikermee? Kost alleen maar geld, laat een land dat bereid is om klauwen geld weg te smijten voor een paar weken aandacht die spelen maar organiseren.
|
Citaat:
Als sportliefhebber ben ik voor, maar aangezien het kost gewoon veel te veel geld en dat is het niet waard vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen die me meteen uitmaakt voor rascist zou er goed aan doen mijn post nogmaals te lezen..
Maar ik zal het uitleggen.. Procentueel hebben wij niet heel veel negroide inwoners, dus landen die dat wel hebben zullen beter gaan presteren dan wij. Als je meedoet wil je toch winnen? Anders vind je het toch niet leuk.. Zouden wij allemaal WK-leip zijn als we nieteens mee mochten doen omdat we elke keer met 5-0 verliezen? Nee, we willen winnen.. Dan staat het land op zijn kop.. En is het leuk om iets te organiseren wat miljarden kost zonder dat je zelf medailles wint? Vast wel, maar een stuk minder.. Dat bedoelde ik.. Niet dat ik het de negroiden niet gun, want de sterkste hoort nou eenmaal te winnen. Begrepen? Haha, ben ik even blij dat ik termen als "dan kunnen we het met Groot Dietschland organiseren" heb weggehouden.. ;) |
2028 pfff... misschien bestaat de wereld al niet meer (of nederland niet meer).
|
Er zijn zoveel dingen die de overheid doet, die geld kosten en waar de meeste inwoners weinig aan hebben, of waarvan de kosten "op geen enkele manier terug te verdienen vallen", zoals Pruttelpot zegt. Dat is echt geen argument, het is juist de taak van de overheid om investeringen te doen in dingen die niet noodzakelijkerwijs economisch rendabel zijn, maar wel nodig om het land draaiende te houden.
Er worden ook miljarden in diverse culturele dingen gestopt. Ik zie persoonlijk liever Olympische Spelen dan een Neo-klassiek toneelstuk over de invloed van de vrouw op het pottenbakken op Rhodos in de 12e eeuw voor christus. Ik stem dus voor. Gewoon omdat ik het leuk vind. |
Citaat:
en dankzij alle rechtstemmers hier zijn er zo weinig negers hoor ;) |
Negers hebben van nature nu eenmaal meer spiermassa. En aangezien sport tegen die tijd (is nu al bijna zo) zo ver is doorgevoerd dat iedereen aan zn maximale kunnen zit, geeft hun genetisch voordeel de doorslag bij krachtsporten.
|
Nee...
|
ja :)
|
Citaat:
|
Maar meer intelligents viel er niet te zeggen! ik bedoel, hoe duidelijk kun je het verder nog uitleggen dat negroide mensen gewoon sterker zijn? Mijn laatste ultieme poging was het zindere argument ' ja :)' .
|
Daarbij heb ik absoluut niet de intentie hier de discussiemaster te worden ofzow :). Ik lees hier gewoon de boel af en toe eens door en post wat als ik er zin in heb. Beetje zoals 95% van de mensen denk ik...
|
huh?? negers meer spiermassa?? hebben niet alle deelnemers door trainingen een min of meer gelijkwaardige spiermassa, waardoor de kansen om te winnen om en nabij hetzelfde zijn????
Ik zou dat wel eens in een deugdelijk bron willen lezen, en dan liefst niet een of ander schijtartikeltje geschreven door professor Himmler, gekoesterd op het stormfront. |
Als je een beetje algemene kennis over genen zou bezitten, zou je weten dat Aziaten de minste en negroiden de meeste spiermassa bezitten. Daarentegen hebben Aziaten weer de meeste herseninhoud en negroiden de minste.
En nee, je kan niet eindeloos trainen en dan ook eindeloze spiermassa opbouwen. Iedereen heeft een maximale spiermassa. Bij negroiden ligt deze nu eenmaal (allemaal gemiddeld genomen natuurlijk) het hoogste. Als je het niet op mijn woord gelooft kan je je natuurlijk ook eens gaan inlezen. |
Ja, het is zo. ....En de eerste die er een waardeoordeel aan verbind mag voor mijn part een nekschot.
|
waarom heb ik dan geen spiermassa :(
|
Donkere mensen hebben een snellere spieropbouw. Het gaat dan met name om de opbouw van rood spierweefsel, wat dus ook de goede prestaties van Afrikanen op de duurloop verklaart. Het heeft ook met het ras te maken, maar ook vooral met de leefstijl. Mensen met korte, intensieve training bouwen meer wit spierweefsel op en kunnen dus beter explosieve kracht gebruiken. Mensen met langdurige training of mensen die uren zwaar werk doen, bouwen meer rood, trager spierweefsel op. Donkere mensen hebben daarbovenop dus een betere spieropbouw en kunnen die spierkracht dan ook beter gebruiken. Blanke mensen hebben dus zwaardere trainingen nodig voor dezelfde hoeveelheid spierweefselopbouw en hebben daardoor minder aanleg voor allerlei sporten.
|
Gelukkig zijn blanke mensen weer intelligenter. Zo heeft ieder ras zijn voordeeltjes.
;) |
Ik had een lange post gemaakt, maar halverwege besloot ik om verder geen energie aan deze idioot te schenken. Wil ik alleen nog even zeggen dat ignorance bliss is. Beide betrekking op supreme-dutch natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Joh, al is dat zo... waarom zou je alles moeten benoemen? |
Citaat:
|
Wat een leuke discussie jongens :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je protesteert wel steeds erg krampachtig als er zogenaamd een ras wat beter presteert op een bepaald gebied dan die waartoe jij behoort. Voel je, je zo aangesproken? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm? Oh ja, ik ben inderdaad de hele tijd krampachtig bezig duidelijk te maken dat Mijn Eigen Ras inderdaad ook wel goed is, je hebt me helemaal door Mouna.
|
Melpomene voor jou en fijn dat ook weer duidelijk is :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |