![]() |
[Scriptie] Kopen op het internet
Hallo Allemaal!
Ik ben bezig om af te studeren aan de Universiteit van Maastricht. Mijn scriptie gaat hierbij over kopen op het internet. Nu moet ik een flink aantal mensen hebben. Het zou daarom erg fijn zijn als je deze vragenlijst in zou willen vullen. Het neemt ongeveer 10min in beslag. Onder alle inzenders worden 2 mensen getrokken die €10 winnen ;) Je kunt de vragenlijst hier vinden Alvast bedankt!!! |
De vragenlijst is Engels en best lang, maar ik heb hem ingevuld.
|
Dankjewel! Alle hulp is welkom ;)
|
Pff, dat is lang. Ik vond het in het begin niet echt duidelijk waar ik op moest letten met die plaatjes. Maar dat werd aan het einde wel duidelijk.
Alstu. |
Ik dacht even dat je een scriptie wilde kopen op internet :D
|
:bloos: :bloos: wilde hem opzich best invullen maar k snpte het niet in het engels :bloos: :bloos:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha m2
|
Hehe... Sorry voor de verwarring dan :)
|
Ingevuld. Op zich wel een aardige enquete. Op sommige momenten vond ik het wat dubbelop. 1) This website makes me feel comfortable
2) This website makes me feel uncomfortable. Ik begrijp dat je een antwoord nogmaals wil controleren maar het hoeft niet echt onder elkaar :p. |
Dat doet t programma automatisch. Vragen worden nl op een willekeurige volgorde gezet, dus dan kan dit helaas voorkomen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
"This website makes me happy" Hehe.. |
Ik heb het even aangepast, het gaat immers om de enquete.
|
Access to the questionnaire is denied.
There are several possible reasons why you do not gain access to this questionnaire: You have already completed the questionnaire partially or entirely; The questionnaire has been closed or is no longer activated; Already enough questionnaires have been completed by others; The server is inaccessible due to maintenance activities. |
Citaat:
|
Hey!
De vragenlijst is al gesloten. Iedereen harstikke bedankt! De winnaars van de €10 zijn: kbeurden en Sebastian Becker De winnaars zijn al op de hoogte gestelt. Nogmaals bedankt ;) |
:) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |