![]() |
probleem bij kopieren dvd
hebben jullie ook het probleem dat je een kopie van een dvd na een tijd niet meer kan kopiëren??
ik heb een hoop kopies liggen, en wou deze opnieuw doen omdat ik nu beter schijfjes heb, en nu kan ik bijna geen enkele kopie opnieuw kopiëren. weten jullie misschien waar dit kan aan liggen? ik heb verschillende merken gebruikt dus.. zowel TDK als princo als platinum. geen enkel schijfje kan ik opnieuw kopieren. |
Je kunt proberen op lagere snelheid te branden. Ik brand DVD's meestal maximaal op 4x, omdat er bij 8x nogal veel fouten op schijnen te treden.
|
dat is het zeker niet, er zijn dvd's bij die vroeger nog met een eerste model van dvd-schrijver gedaan zijn op 1 maal de snelheid. er zijn er natuurlijk ook bij van 2 maal de snelheid enzo..
nu heb ik er 2 kunnen rippen met de dvdlezer van mijn vaste pc. het zijn vooral de lezers van de laptops die problemen geven. hoewel ik ze in mijn vaste pc ook niet allemaal kan lezen. het eigelijk gewoon KLOTE. (sorry voor het taalgebruik :-)) |
probeer eens eerst een image te maken naar de harde schijf en dan te branden, bijvoorbeeld met clonedvd ( effe googlen )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |