![]() |
Enquete over alcoholconsumptie
Zijn we echt minder gaan drinken? Dat vragen wij ons ook af en door middel van het invullen van een enquete willen wij dat graag onderzoeken.
Je zou ons heel erg helpen als je de enquete zou invullen! Klik hier om naar de enquete te gaan Het zijn slechts 15 vragen en invullen duurt niet langer dan ca. 2 minuten... Alvast bedankt! |
Sorry, dat duurt me te lang. De site laadt héel slecht en langzaam.
|
Citaat:
|
Na vraag 15 kreeg ik geen verbinding meer met de website :(
|
Ik kan op een gegeven moment niet eens verder met de enquete omdat de site er mee kapt. Probeer eerst even een fatsoenlijke host of zoiets te vinden.
|
Citaat:
|
ik had nergens last van
|
Tis jammer dat die site niet altijd meewerkt. Gelukkig zijn er al een hoop resultaten binnen, dus het gaat de goeie kant op! Bedankt mensen!
|
Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar nu stopte hij bij vraag 10.. (n)
|
Citaat:
|
Ook ik kreeg een foutmelding.
|
Ik kreeg ook een error, na vraag 10.
Verder zat de enquete niet overal even goed in elkaar :o. Toch nog veel succes ermee! |
Hij doet het na de 15e vraag niet.
Dan geeft hij een 'error'. |
Ik kreeg ook na vraag 15 een error... :(
|
IK DRINK GEEN BIER GVD :mad: !!
|
Citaat:
|
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21'
Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /progmagic/survey1.asp, line 388 Error. |
Ik kreeg geen error. :p
Trouwens, vraag 15: Hoe vaak drinkt u bier gemixt met een andere drank? Twee van de vier/vijf opties: Nooit en Minder dan 1 glas per week Hm, minder dan 1 glas per week... dus 0 glazen per week, dus nooit? ;) Komt eigenlijk op hetzelfde neer. :p Ja, bijdehand... |
Ik had geen problemen bij het invullen :D
|
error, na vraag 15
|
Citaat:
Het enige wat ik af en toe drink is cider. |
Done.
|
Citaat:
|
gedaan
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink trouwens heel af en toe bier met flügel erdoor heen, eigenlijk is dat best wel lekker. :bloos: |
Is 'uitkeringsgerechtigde' een dagelijkse bezigheid? :rolleyes:
Ik moest wel lang zoeken naar het knopje 'volgende vraag'. :p Maarre... soms drink ik bier, soms wijn (maar nooit door elkaar op 1 avond). Nu lijk ik volgens die enquête wel een beetje op een alcoholist. :o |
Aangezien ik nu alleen achter de computer een glas dure wijn aan het drinken ben, zal ik ook maar meedoen.
|
Done...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja, misschien dat jij er conclusies uit trekt, maar die enquete is helemaal niet bedoel om een bepaald beeld van je zelf te geven of je wel of geen alcoholist bent :p... Maar in ieder geval, bedankt voor je aanmerkingen! |
Citaat:
-De vraagstelling moet kort en duidelijk zijn. Dat is volgens mij hier het geval. Maar eigenlijk zijn we bij deze vraag de optie "Niet van toepassing" vergeten (voor mensen die geen bestuurder zijn). |
Citaat:
|
Inderdaad deze vraag snapte ik ook niet:
"Door de strenge alcoholcontroles op de weg drink ik minder" Ik heb ONEENS, want ik drink nooit tijdens het rijden (ookal zouden ze het niet controleren). Je kunt dit ook opvatten alsof ik elke keer lam achter het stuur zit. Bovendien, als je echt wilt weten hoeveel iemand drinkt, kan je ook beter naar het totaal aantal glazen per week vragen. Ik heb nu overal 1-5 ingevuld, maar drink ik nou 3 of 15 glazen per week ;) |
Citaat:
|
Bij mij deed hij het prima.
Ingevuld dus (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
error :(
|
Citaat:
Gecondoleerd met het feit dat je geen bier lust Ik denk dat je overal "0 glazen" moet invullen Heb je verder nog psychische trauma's die je kwijt wilt? |
Wat een rare enquete, vooral de laatste vraag ineens nog, alsof je die was vergeten ergens in het midden te zetten ofzo.
|
Ik wil best helpen, maar ook ik kreeg een error
|
haha ik mag niet eens meedoen :D
|
"Hoe vaak drinkt u bier gemixt met een andere drank?"
Ja met cola, sinaasappelsap, wijn, bayleys.. :confused: |
Alsjeblieft.
|
gedaan :)
|
Als bier duurder wordt en sterke drank goedkoper, ga ik heus niet meer sterke drank drinken, hoor, ik geef er alleen minder geld aan uit. Bier drink ik sowieso niet (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |