![]() |
DEP zijn homo's + nieuwe EP op komst
De mannen van Dillinger Escape Plan lieten zich in een recent interview uit over Avenged Sevenvold. Eerder bracht een bandlid van 'AS' zijn mening naar buiten over de band, maar bracht dat onder verkeerde woorden. 'DEP' waren een stelletje homos naar zijn mening en brachten niet veel goeds in de muziek scene. Uiteraard reageerde 'DEP' hierop en dat ging zo:
"What about bands that make shitty noise and try to pass it off as Guns N Roses? This guy and his merry band of musical clowns get more hilarious by the minute." Ook lieten ze wat informatie naar buiten over hun toekomstige EP, die alleen gedownload kan worden. 'DEP' had dit erover te zeggen: "The DEP song is a radio edit of Unretrofied (shorter version basically), the live song is "The Perfect Design", and the covers are "Soundgarden - Jesus Christ Pose", "NIN - Wish", "Massive Attack - Angel", and "Justin Timberlake - Like I Love You". What?! Justin Timberlake?! Don't worry gang playing that jam at a cool volume will bust the chastity belt right the fuck off of even the most hardcore of daddy's girls." |
ben benieuwd
|
Live vind ik het wel gaaf. Op cd echter geen hol aan.
|
laatst ook al iets over gelezen, ben erg benieuwd. Hoe gaaf is de DEP cover van Rebel Yell van Billy Idol! Siked iig.
|
Avenged Sevenvold is het eigendom van Dillinger Escape Plan.
Maar Unretrofied is wel een kutnummer. DEP als Linkin Park. |
Dat ze eens nieuwe nummers gaan schrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen de tijd dat ze klaar zijn zijn we al weer 2 jaar verder.
|
Citaat:
With that in mind, Dillinger say they've decided to change their stage names in derision. "So, in his honor, our new names are officially as follows: G. Piranha, Blaster Master Weinman, Bullwhip Benoit, Corpsef---er Pennie [and] Leafeater Wilson. Those are going to be the names on our new Cd — 100 percent serious." |
Leafeater Wilson, mooie gast is die hippie van een bassist.
|
Citaat:
|
Emozz.
|
Up
Jesus christ pose staat op de DEP myspace player, enjoy |
Ik vind er geen klote aan. Het geniale hoor ik er nooit zo uit eigenlijk.
|
Ion Dissonance > DEP.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The number twelve looks like you imho gaver dan DEP.
Kwa shows kan ik niet vergelijken omdat ik alleen DEP nog maar heb gezien. |
Ion dissonance groter dan DEP..echt niet, ID doet het wel goed maar iets geforceerder en lomper dan DEP.
|
Er zou überhaupt geen ID zijn als er geen DEP was.
|
Toch kan DEP me niet echt boeien, Ion Dissonance echter meer (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch heb ik al die covers wel ergens op een live cd staan
(like I love you met Mike Patton nog) |
Citaat:
net zoals live materiaal zga overbodig (in de meeste gevallen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |