![]() |
Zaterdag 29 juni Deathmetal in Wieringerwerf
Aanstaande zaterdag de bands Molestor en Intestterror in J.c. de Dukdalf in Wieringerwerf (boven in N-H). Zaal open om 21.00.
Mensen die wel zin hebben in een potje beuken moeten maar eventjes tsjekken ofzo. |
Volgens mij gaan jullie best carriere maken...:)
|
Citaat:
|
Molestor :cool:
is dat niet die band met die blinde gitarist/zanger? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw Built to last: Molestor heeft ook een nieuwe promo uit: "Support The Death Penalty". Een knaller! Ze zullen hem daar in Wieringerwerf wel verkopen denk ik.
|
Citaat:
kheb ze laatste keer gezien in de sfinks.(letterlijk laatste keer :()was wel gaaf banje. maar zit jij ook in molestor of in intestterror? |
Citaat:
even off-topic, zit jij toevallig op het zwaremetalen.com forum? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar even zwaar off-topic hang je ook wel es rond in mukkes etc? |
Citaat:
|
Citaat:
enne...ik zie er NIET uit :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Build to last, als je een echte death metal avond wilt bijwonen moet je maar effe in de plank komen, als je in wieringerwerf niet komen kan tenminste
|
ik wil Intestterror wel een keer zien, maar Wieringerwerf is te ver.
|
ja , je moet er wat voor over hebben...
|
Citaat:
|
Morgen speelt de death metal band INTESTTERROR in cafe 'de plankier'. Na het optreden zal de hele nacht door metal gedraaid worden. Een fijn metal feestje lijkt me dus..
|
anders regel je een optreden in skoffel in heerenveen samen met molestor. en dan moet stoma ook even spelen.
dan heb ik tenminste een grind/death avond in de buurt :) |
Citaat:
pieter heeft wel degelijk doordachte sigs wij waren 2 maanden gebanned en ik ben niet gestopt met de band, wij zaten toen te ouwehoeren van wel, en dat werd niet op prijs gesteld ofzo maar wij beginnen nu weer met een schone lei heb je ons gemist? |
ja mensen, vanavond is het zo ver
allemaal komen, dan kun je het aan je kleinkinderen vertellen later |
Citaat:
|
Je mag het niet missen, vanavond word legendarisch. Als er iemand van dit forum komt krijgt hij/zij bier van mij.
|
Citaat:
|
ja, maar voor de duidelijkheid, we hebben het nu dus over het optreden in de plankier!!
morgen is pas dat gedoe in wieringerwerf maar ik heb wel een gevoel dat het vanavond een speciale avond gaat worden ik voel het aan mn water.. |
waar is die plankier?
jullie concert staat ook in de Aardschok trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mukkes is een "rockcafe" in leeuwarden. in dezelfde straat waarin de mukkes staat staat ook de plankier. |
Citaat:
|
1: Flayed
2: Deranged assault 3: Scorched entrails 4: Rivulets of blood 5: Charasmatic massacre 6: Rocket launcher killing spree 7: Death is bliss 8: Hanging from a rope evt: 9:war ensemble 10: carnal 11: kill your mother rape you dog Dit is de setlist voor vanavond. |
Citaat:
dus of in skoffel de trend 't kannet zie ik jullie in een van die drie |
Citaat:
|
er is toch niemand die de nummers kent...
|
Citaat:
|
OMG :eek: wieringerwerf :eek:
dat is egt het grootste gehucht dat er op deze aardbol rondzwervt... (naja zo ongeveer) hoe de neuk komen jullie daar egt terecht :? *woont er nie btw* mwjah, dukdalf is op zich wel chill (als je van zalen vol blowende mensen houdt :S:p) maargoed, k ben toevallig in dat gehucht (:p) morgen, dus kom wel even langs :) is er entree? en k wil (lees: EIS) wel een meet&greet met jullie :p |
Citaat:
Hoe zie je eruit? |
Citaat:
|
ja, plaats eens een foto
|
Citaat:
maja: http://www.webdeveloping.nl/upload/?0371769482 http://www.webdeveloping.nl/upload/?2845158354 |
Citaat:
|
Als er iemand van dit forum na het optreden naar me toekomt krijgt diegene wat lekkers
|
ja , een natte piemel in je oor
|
Zoiets ja, maar iets anders kan ook niet anders wel natuurlijk.
|
uhh nu weetik helemaal nie meer zeker of k kom (hangt nog van wat dingies af) maaruh... :o:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |