![]() |
Camera toegestaan bij concert?
Hoi,
Morgen ga ik met een paar vriendinnen naar toppers in concert (oke, niet mijn idee maar het leek me toch best gezellig) en nu leek het me leuk om mijn digitale camera mee te nemen. Maar heeft iemand enig idee of dat mag? Bij 'gewone' concerten is het volgens mij normaal gesproken niet toegestaan, maar misschien dat er mensen zijn die vorig jaar naar de toppers geweest zijn en het weten? Op de site heb ik in ieder geval niets kunnen vinden... Alvast bedankt :) |
Ligt er aan.. Sommige laten dit wel toe. Ligt er aan wat de artiest (management) wil.
Vaak wordt er wel een wegwerp camera toegelaten. In iedergeval geen camera's met van die inzoom lenzen :P dacht ik Veel plezier morgen! |
Citaat:
|
Het mag niet, maar ik was elke maand wel ergens te vinden in één van de grotere zalen met digitale camera, beetje sneaky mee naar binnen nemen en je hebt er geen problemen mee. Ik niet, althans.
|
gewoon onder je rok proppen, die handel. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder mag het waarschijnlijk niet, maar #care. Ze gaan je heus niet fouilleren en wie maakt het wat uit wat Gordon, René en Gerard willen? |
Nee, het mag niet maar iedereen doet het en wie wil er nu geen foto van Geer en Goor!
|
Citaat:
|
Ik maak altijd foto's bij concerten. Volgens mij mag het wel hoor, anders zeggen ze er wel wat van.
Ik ben wel altijd zo beleefd om mijn flitser uit te zetten. |
het staat vaak op je kaartje.
maar het kutte is dat als je hem meeneemt en ze vinden hem, hij op een grote hoop word gegooid en je hem later terug moet eisen |
Citaat:
|
in ahoy maakten ze er (een jaar of 3 geleden) wel een probleem van, maar dan zoek je een vriendin met een decolote :) (of bij jezelf :o)
Arena maakte ze er bij mij iig geen probleem van :o maar t is alweer voorbij :( t was hip |
Zoals de meesten al zeggen. Het mag niet, maar er wordt vaak geen punt van gemaakt.
|
neem 2 camera's mee, laat een gelijk zien en doe die op aanraden van hen in een kluisje, dan gaan ze echt niet kijken of je nog een 2e camera bij hebt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |