![]() |
Leeftijd
Wat vinden jullie een goede leeftijd om verder te gaan?
En ontmaagd worden? xx |
Niet 14. :p
Verschilt per persoon. |
Citaat:
|
Eh, als ik minimumleeftijden moet gaan noemen, dan vind ik eh... 15 voor meer en 17 voor alles :P Maar als gezegd, dat verschilt per persoon.
|
11
|
17
|
16 om verder te gaan... 17 voor alles. :cool:
|
17, mits er een relatie van min. een half jaar is...
|
Als je getrouwd bent
|
Joah 17/18 lijkt me een goed idee. Maar natuurlijk is het moeilijk een leeftijd hiervoor aan te geven.
|
Citaat:
ot : moet je zelf weten. |
Tussen de 14 en de 25 lijkt mij ok. Oh en dan wanneer je er zelf aan toe bent én iemand kent met wie je dat zeker weten wil delen, natuurlijk. Dus niet omdat andere mensen hebben gezegd dat het tijd wordt dat je eens seks gaat hebben, en ook niet omdat je vriendje zegt dat je dat voor hem over moet hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker ouder dan 16 en een relatie van meer dan een paar maanden lijkt me aanvaardbaar.
|
15 jaar maar dan moet je wel al een tijd een relatie hebben ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
16 lijkt me een mooie leeftijd.
Je moet er, zoals al vaak gezegt, zelf klaar voor zijn. Zeker niets overhaasten en je vriend/in moet er ook klaar voor zijn. Denk er eerst goed overna en doe het zeker veilig (y) |
17 is ideaal. Sowieso een gave leeftijd.
Zeventien. |
tussen de 15 en nja, alles daarna zo'n beetje maar..
gewoon wanneer je je er goed bij voelt.. je moet geen tijd of leeftijd hebben waarop je denkt van 'en nu wil ik wel ontmaagd worden'.. |
Citaat:
|
As je er sin an hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeftijd maakt imho bar weinig uit, al is 13/14 wel een beetje extreem. Als je zeker weet dat je het wil en een goede relatie hebt, ga ervoor.
|
minstens 17...
|
op je 14e 't walhalla betreden lijkt me nog een beetje heel erg jong, en zorg ervoor dat die lul een parachute om z'n palmboom doet. Straks gebeuren er nog ongelukken :o
|
Als je er klaar voor bent en goed voorbereid bent (dwz weten hoe de pil en/of condoom werkt).
|
:| waarom heeft iedereen het over 14? het is gewoon een normale vraag neit dat het op MIJ slaat hoorr :P
|
Wat maakt het uit, zolang je niet zwanger wordt of geen soa's eraan overhoud. Prima toch. Als jongen zou ik zeggen: hoe vroeger hoe beter. Bij een meisje maakt het ook geen drol uit, als het maar leuk is, toch?
|
Ik vind 16 wel een mooie leeftijd voor de eerste keer. En verder moet je iets gewoon doen als jij denkt dat het je goed doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou vraag ik me toch af in hoeverre de mensen die een leeftijd hebben gegeven van zichzelf uit zijn gegaan. En daarbij dus ook in hoeverre dit topic uberhaupt enig nut heeft. =)
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: En 'alles' gebeurde pas na 10 maanden bij elkaar zijn, dus ik vind dat eigenlijk best netjes. |
Citaat:
|
Wanneer je er zin in hebt. Hoewel ik 14 ook wel een beetje jong vind, maargoed. Mijn zusje zou op d'r flikker krijgen als ze het in d'r hoofd haalde het op d'r 14e te gaan doen met haar vriendje, maargoed.
Ik was zelf 16 en ik vond het een prima leeftijd. |
Eenmaal ergens in de 15 of hoger en wanneer je volgroeid bent, komen dat soort dingen toch wel vanzelf... lijkt me een beetje raar om 17 te zeggen; de meesten zijn er al jaren eerder klaar voor.
|
Meer zo iets van, BOEIEN???
Leeftijd is een getal en dat valt bij dit topic maar al te goed te zien. De 1 zegt 17 / 18, de ander zegt 15 enzo. @TS: figuur, moeten wij nu gaan beslissen of jij / je x-jarige vriendjes / vriendinnetjes ontmaagd moeten worden? Leuk, al die macht, maar nee dankje. Verder gaan op je 15e na een jaar lang relatie en al volwassen voor je leeftijd en nog nooit gezoend op je 20e, en na 1 dag direct het bed in duiken. Wat is dan beter? Elke situatie is een verhaal op zich en daar is geen leeftijd aan te binden. See for yourself. Tis jouw / jullie keuze, niet onze. |
je bent 14 en nog steeds niet ontmaagd? :rolleyes:
|
als je grote tieten hebt en ronde billen, ook al ben je nog 12, dan ben je klaar voor een grote piemel in je. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat als je 15 bent en een goede relatie hebt dat je dan wel kunt verder gaan, en misschien vanaf 16 dat je dan ontmaagd kunt worden.
|
' verdergaan' ?
ontmaagd, vind ik 18 wel normaal... de meeste mensen weten dan pas echt waar ze mee bezig zijn( misschien zelfs nog 2 jaar ouder eigenlijk:P) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |