![]() |
Hoe weet je of je nat bent?
Een beetje domme vraag, maar ik vroeg het me gewoon af.. aangezien ik wel vaak met een jongen geil ben enzo, maar nu pas bij stilsta of ik toen ook nat was.
En wel een beetje serieuze reacties, bitte :) |
Lijkt me niet zo moeilijk toch... :confused: Even voelen volgende keer?
|
euhm, ja, lijkt me ook..
enige manier om daar achter te komen is om gewoon te voelen of je nat bent:) |
Als je echt heel nat bent dan voel je wat vochtigheid in je onderbroek. Als je een beetje nat bent voel je dat met je vinger als je langs je ingang strijkt, en dat voelt dan als een soort heel vochtige gel. ongeveer de substantie van heldere sladressing.
http://www.lekkerdoen.nl/admin/uploa...ladressing.gif |
Citaat:
Lijkt me dat je het zelf voelt nat worden :confused: |
Zoals gezegd: dat voel je. En als je echt nat bent voel je de werking van de zwaartekracht erop :rolleyes:
|
Ik eet geen sladressing (alleen beetje wijnazijn), het leek me het beste om het zo te beschrijven. Sorry als ik je appetite voor sladressing heb verpiept :p :D
Soms als ik maar een beetje nat ben voel ik het nog niet zonder eraan te voelen zeg maar. |
Citaat:
Hahahaha. (y) Maar inderdaad, dat voel je meestal wel =) Edit: mocht je het niet gevoeld hebben wil dat overigens nog niet zeggen dat je het niet was. :) |
als je erg nat bent voel je dat zo wel, als je een beetje nat bent kun je 't met een vinger voelen. Wat de rest dus ook al zei. Dus dit is een erg nutteloze post.
|
Ik zou zeggen leer je lichaam beter kennen.
Let op je lichaam in bepaalde situaties. Wat nat zijn betreft tja zie sladressing verhaal en het 'uitstrijkje'. |
Citaat:
|
Als ik écht nat ben, voelt het bij mij aan alsof ik geplast heb maar vergeten ben de boel schoon te vegen... een vochtig gevoel in m'n slipje zeg maar... Ben ik maar een "beetje" opgewonden, dan moet ik echt met een vinger naar binnen gaan om het te voelen.
|
Damn dit is toch wel een kansloos topic :D
|
Wanneer het vochtig word.
|
Citaat:
omg :D ik eet nooit sla bij jou :D |
gewoon voelen
|
Citaat:
|
Hoe kun je dat NIET weten? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
VOELT TS DAN NIET HAAR SAPPIGE KUTVOCHT LANGS HAAR ZACHTE LIPJES GLIJDEN ALS ZE GEILLLLLLLL WORDT? :mad: :bloos: :confused: |
Tja door even te voelen, of als het héél erg is voel ik het ook als ik loop :bloos:
|
:') meesterlijk
|
Citaat:
|
:confused: Het woord "nat" zegt het toch al denk ik...
|
en als je zeg maar, geil (dus nat) wordt tijdens het zwemmen? :|
|
Citaat:
|
Water komt ten eerste niet in de vagina, is van een andere substantie én is koud, je eigen vocht is glibberig, komt uit je vagina en is warm...
|
ik dacht dat ik op onzin zat :'(
|
:confused:
|
mooi topic
|
Dit lijkt me wel voldoende. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |