Warsocket |
26-05-2006 20:14 |
Citaat:
Juice schreef op 26-05-2006 @ 20:42 :
:D (y) Ik krijg een thread aan me opgedragen.
OT: nee. Ik ben bang dat het voor jou niet zo gemakkelijk wordt iemand te vinden die dat wil doen, knulletje.
|
en hij moet je wel hebben juice, vorige topic zat ie ook al aandacht te vragen aan jouw, miss moeten we em maar een cursus versieren aanbieden want dit werkt natuurlijk niet
MiGant je bent veel te direct, meiden (en jongens in jouw geval) hebben liever dat je ze iet ssubtieler wijst op het feit wat jij (sexueel) van hun gedaan willen krijgen, als je dan nog wat respectvol overkomt maak je betere kansen (Y).
En je moet natuurlijk ook kunnen accepterne da tje neit alles gedaan krijgt, kijk allee forumbazen die aan jouw piemeltje zuigen tsja dat zie ik niet zo gebeuren.
En ik roep hierbij de rest van de forummers op oim deze jongen te helpen zodat ie ooit nog eens aan de man komt, want zon aardige jongne die steeds buiten de boot valt omdat ie niet zon goede manieren heeft is natuurlijk jammer
maare miss hebben de andere forummers nog wat tips voor je MiGant, succes met je avances verder
|