![]() |
spel voor oudere pc
Aangezien ik hier nog een 'oude'windows 98 heb staan en wel graag een spel speel vroeg ik me af of iemand nog goed spellen weet voor zon ccmputer.
Ik weet dat de meeste niks hebben aan de informatie windows 98 maar goed... alvast bedankt |
Ik zou lekker Civilization 2 gaan spelen :cool:
|
oohh.. ik zou meteen Theme Hospital of Red Alert gaan spelen
|
Ja, Theme Hospital zeker doen (Y) RA2 zou oo nog moeten lukken. Heb nog een hele collectie spellen vor zo´n ding staan....alleen nog even een beeldscherm zoeken voor die oude comp (Y)
|
Operation Flashpoint, AoE 2 of Motocross Madness 2. Die speel ik allemaal nog regelmatig, al zijn ze redelijk oud. Maargoed ik weet niet of je computer dat dan wel aankan.
|
Doom. :o
|
tropico of morrowind elder scrolls :D
|
Citaat:
|
windows 95 zelfs ^^ :D
|
Blood!
Je moet echt zo hard Blood van Monolith spelen! Het is vrijwel onmogelijk om goed aan de gang te krijgen op Win 2000 of XP, dus grijp nu je kans en speel (een van de) beste first person shooters ooit! LUH-3417 |
Starcraft ftw!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij speelde ik Half-Life op win98.(y)
|
Ga eens naar Configuaratiescherm (Control panel in het Engels), en dan Systeem (System ;))
Daar staat wat voor processor en hoeveel RAM je hebt. Dat helpt wel bij het aanraden. |
populous the beginning draait daar als 't goed is ook op.
|
Citaat:
Super game! |
Citaat:
|
Inderdaad Civ 2. (Y)
Of Doom 2, kun je zelfs nog online spelen ook. :cool: |
System Shock, als je met archaische toetsenbordinstellingen kunt omgaan :cool:
|
Citaat:
|
Age of empires 2, moet je wel online gaan spelen voor t meeste plezier.
Grim fandango |
diablo :D
|
Half-Life inderdaad. Dat heb ik echt tien keer op m'n oude win98 bak uitgespeeld. Red Alert natuurlijk, en Tiberian Sun en RA2 moeten ook wel lukken.
Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf welk type spellen je leuk vind. Civ2 en HOM3 moeten ook lukken, maar je moet dat speltype natuurlijk ook leuk vinden, anders heb je nog niks aan die suggesties. Groet, Tio |
Unreal Tournament. Online spelen. (Y)
|
Grand theft auto
|
Fallout 1 & 2.
|
Homm3
|
Z
|
Diablo 2 heb ik helemaal stuk gespeeld op mijn p2 450. Ook Doom en Half Life doen het inderdaad prima onder Win 98. Als je nou ook je system specs ff post dan weten we ook een beetje wat voor spellen je pc aan kan. Het is wat lullig als wij je hier nu allemaal spellen aanraden die het achteraf niet eens doen op je pc.
|
Dungeon Keeper 1
Red Alert 1 Grand Prix 2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Final Fantasy VII
Warcraft 2 (al praten we dan meer over Win95...) Quake/Half-Life Toonstruck <3 Diablo I en II |
Citaat:
|
ik heb em een half jaar geleden pas uitgespeeld :D
|
Citaat:
...... Heer grootborstvoet heeft 't eigenaardige trekje om steeds weer jou duistere plannen de dwarsbomen. Het wordt eens tijd om hem van z'n stinkend goeie stuk te brengen.. ooo die Nederlandse teksten erbij waren echt zo geweldig :evil: |
Deus Ex (Beetje afhankelijk van je specs maar als UT draait dan meot DE het ook doen)
Age of Wonders Need for Speed (je moet zelf de delen maar even uitzoeken die het nog doen ;)) Commando's (1 + Expansion en 2) Diablo series Fallout series Starcraft Warcraft TES Morrowind Transport Tycoon Deluxe Blood 1 + 2 Sin (als je jezelf door de laadtijden heenbijt is het nog best een aardig spel) Toonstruck (dat spel verdient een remake verdomme!) Planescape Torment Baldur's Gate series Icewind Dale series Half Life Championship Manager 01/02 (als je van dat soort spellen houdt) Dare I say it: The Sims Citaat:
|
Citaat:
trollenberg....konijnendal, echt zo goed :D |
Wat een Z haters hier verder :(.
|
Citaat:
Ik kan me herinneren dat het an sich wel leuk was omdat er humor in zat, maar dat het al snel verveelde omdat het een RTS was, maar dan heel langzaam. Een soort van Slowmotion Time Strategy. Eén robotsoldaat bouwen kostte dik vijf minuten en het duurde vier minuten voordat hij de map had rondgewandeld naar de vijand. (Y) Oh, en ik verloor altijd, dus dat hielp ook niet echt. :) LUH-3417 |
Koei's New Horizons
Sid Meiers Colonization daar heb ik me dagen mee kunnen vermaken, werkt prima op oude PC's |
oh ja Total Annihilation :cool: *kijkt net trailer van Supreme Commander*
TA is een RTS, kwam net iets na Red Alert geloof ik |
Over RTS gesproken:
KKnD :o (de humor :D) |
Dungeon keeper inderdaad
en commandos :) en red alert |
Maniac Mansion, Day of the Tentacle, Sam and Max hit the Road, Monkey Island I + II
|
ik ga niet het hele topic lezen, maar is Starcraft al genoemd?
:p vet spel (y) :cool: |
Gta (2)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |