![]() |
Natuurkunde1
Moeten we nou wel of niet lichtbreking enzo weten? op www.watmoetikleren.nl staat van wel, maar ik heb het nooit gehad! :confused:
|
Nee, dat is natuurkunde 2 stof, als je alleen natuurkunde 1 hebt hoef je lichtbreking e.d. niet te kennen.
|
idd ja.
|
Alles wat met licht en geluid te maken heeft hoef je niet te kennen. (y)
|
Echt wel vaag, dat met die lenzen enzo staat bij ons in het na1 boek.. en we hebben het met de hele klas (na1+na12) even snel doorgenomen.
Dan maar hopen dat er niet al teveel op het examen over gevraagd wordt (ik heb na12) :( |
He ik heb ook Na1 heb gewoon lichtbreking gehad hoor mij is ook nooit verteld dat ik dat niet hoef te leren :s
|
Citaat:
1. Het eindexamen Het examenprogramma bestaat uit de volgende domeinen: domein A: Algemene vaardigheden; domein B: Elektrische processen; domein C:Beeld en geluid; domein D:Kracht en beweging; domein E: Materie en energie. 2. Het centraal examen Het centraal examen heeft betrekking op de domeinen B t/m D, minus Cirkelbeweging en E in combinatie met vaardigheden uit domein A met uitzondering van die onderdelen die zich naar hun aard niet lenen voor centrale examinering, waaronder vaardigheden die uitdrukkelijk een computer als werkstation vereisen. Dus ik neem aan dat lichtbreking onder beeld en geluid valt hoor? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |