![]() |
te snel klaarkomen
Hallo allemaal,
kheb sinds kort een vriend en hij heeft nog weinig ervaring op het gebied van seks. Als ik hem aftrek komt hij binnen 1 minuut al klaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Misschien tips waardoor hij t uit kan stellen? Hij schaamt zich er nogal voor en dat vind ik helemaal niet nodig. Zou alleen dus willen weten wat ik eraan kan doen? :confused: Groetjes mij |
Op een minder erotische wijze aftrekken.
|
Nee, serieus, dit stopt wel als hij zich meer bij je op zijn gemak gaat voelen enzo. Op een gegeven moment raken jullie wel aan elkaar gewend.
|
Gaat vanzelf over. Beschouw het in de tussentijd maar als een compliment.
|
Niet een minuut lang aftrekken. Gewoon andere leuke dingen doen.
|
Citaat:
|
Als hij voelt dat ie gaat klaarkomen, moet ie het aangeven en stop je even en dan kus je hem enkel ofzo... Heeft ie het ook als ie het zelf doet?
Gaat wel over, da's van de onervaren geilheid :) |
Citaat:
Thnx voor de reacties!! Het zal dan inderdaad wel goedkomen! |
Tip:
Nadat hij is gekomen laat je je langdurig door hem verwennen met zijn vingers en mond. Als hij jou tot één of meerdere hoogtepunten heeft gebracht kan zijn penis vast meer werk verrichten. |
Citaat:
|
Sommige mensen hebben geen leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar blijft je argumentatie? Waarom ervaar jij het als irritant?
|
En doe die belachelijke avatar weg, knullemans.
|
Citaat:
En inderdaad is je avatar nogal sneu :) |
Volgens welk forumregel mag je geen topics omhoog halen?
Als mijn avatar jullie niet bevallen hoef je niet te kijken hoor. ;) Gesteld dat jullie mijn posts lezen zonder dat er een pistool op je voorhoofd drukt. Niks is verplicht. :) |
Citaat:
Je hebt dus al een waarschuwing, ik raad je aan te kappen met dat geup of ik ban je. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |