![]() |
gratis kaarten @ impulz.nl
surf ff naar impulz.nl en win gratis kaarten voor impulz outdoor a.s. zaterdag
kans is echt groot dat je wint, want volgens mij MOET udc van zn kaarten af ofzo :s ik heb er al iig 2x 2 binnen :D |
ben helaas toch op vakantie...
|
waar kun je op die site meedoen dan?!
|
ik kan die prijsvraag ook niet vinden?
|
Ik heb een paar dagen geleden ook een paar kaarten binnengekregen :cool:. Ik denk nu dat die actie gesloten is omdat je anders nooit op tijd nog je vrijkaarten kan ontvangen..
|
gister tot een uurtje of 15.00 ofzo won iedereen geloof ik. :D
prijsvraag zal gesloten zijn ja |
Citaat:
hehe ja... vriend van me had een mailtje gestuurd met een vraag over de consumpties of garderobe ofzo en kreeg een mailtje terug met de blijde boodschap dat ie een kaartje had gewonnen :confused: :D |
fuck. .dan voel je je best genaaid als je zo'n kaartje hebt gekocht
|
Ik had een kaartje gekocht, maar werd gebeld door Q-Dance of ik van 10 tot 5 in de Hemkade wil draaien op dezelfde avond.
Keuze lijkt me niet zo moeilijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deze smilie heeft er vast iets mee te maken; :o ;) |
Hehe :)
Nee dit was een reactie van Q-Dance op een demotape die ik ze een tijdje terug heb gestuurd. Naar aanleiding van dat CD-tje vroegen ze me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
veel dj's hier :D
|
Citaat:
|
En hoe was 't daar?
|
Citaat:
Maar ondanks dat heb ik het wel naar mn zin gehad. Een andere gozer heeft ook nog 2 uurtjes techno gedraaid, en toen heb ik het weer over genomen met wat Satoshi Tomiie style op het eind ;) |
Citaat:
en qlubtempo is geen trance, maar hardstyle. Weet je dat ook weer. :D |
Citaat:
En het ging erover dat ik daar moest draaien en dat ik progressive draai, dat Qlubtempo hardstyle is weet Pinhead ook wel :P |
Italianboy wat voor stijl draai jij eigenlijk?
|
Citaat:
ik heb van die periodes |
Citaat:
|
Citaat:
en over hardstyle hoef je me nix te vertellen :D no offence |
Zijn we daar ook weer uit. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |