![]() |
Destruction Derby 2
He,
Ik heb pas Destruction Derby 2 gedownload, maar het spel werkt niet goed. Nu kan dat natuurlijk gewoon aan de download liggen, maar misschien dat jullie weten wat ik er aan kan doen. Het spel start op, maar je ziet het alleen 'samengedrukt' en onduidelijk in de bovenkant van het scherm. Ik heb de compitabiliteit al op windows 95 gezet maar dat haalt niks uit. :( |
je mag ook niet downloaden he!
maarre, bij de orginele heb ik dat ook. De windows Compi-optie laat nogal wat te wensen over. Je kan beter op zoek gaan naar een goeie dos/win95 emulator. Ik heb met win compi nog nooit een oud spel aan de praat gekregen. |
Maar hij is niet meer te koop. ;) Dan zal ik maar zoeken naar een goede emulator, want dat spel was wel de shit. :p
|
Of gewoon een oude 486 of pentium 60 mhz t/m 90 mhz afstoffen...met dos of win 95 erop. En dan Destrection Derby 2 spelen :D
|
Ik had em samen met whipeout origineel voor de ps gekocht voor 5 euro (y) half jaar geleden ofzo :o
|
Maarrrr om hem dan te kunnen saven heb je zo'n memory card nodig en dat word weer een duur grapje. (n)
edit: Ik heb trouwens nog wel wat memory cards van de orginele PS liggen! (y) |
Nee, helaas dit mag niet. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |