![]() |
Vaag prikkelend gevoel
Als ik een joint rook (en dan vooral de eerste hijs) krijg ik een raar (niet fijn) tintelend gevoel bij m'n achterhoofd/nek. Net of m'n huid daar gaat tintellen ofzo. Iemand die misschien weet wat dat is/het ook heeft?
|
Dat is niks geks, je bent iets gevoeliger voor wiet/hasj dan normaal. Als iemand die veel jointjes achterover hijst een pure hasjjoint neemt krijgt ie vaak ook tintelende wangen, voorhoofd of achterhoofd. Bovendien heeft marihuana natuurlk op iedereen een beetje een andere werking!
|
Ik rook al lange tijd wiet en hash en ik ken dat soort tintelingen wel. Probeer anders is een keer wat minder wiet erin te gooien, misschien dat het dan minder is.
|
Heb ik ook soms, dan weet ik dat ik er eigenlijk geen zin in heb en stop dus.
|
Ik krijg wel eens stevige rillingen (als bij kou) langs mijn hele ruggegraat als ik n goeie teug neem, en ik zie dat ook vaak bij anderen gebeuren.
Ik ervaar het echter neit als een vervelende sensatie maar meer als een bevestiging van de 'geluktheid' van de joint :p |
Haha ja dat heb ik ook (n) gewoon net zo lang door blijven paffen tot het weg is... :o
|
ohw ik vind dat juist altijd een lekker gevoel :o
|
hey, waar is me reply gebleven? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Immuunheid voor de werking van THC? :confused:
Mij onbekend. Speelt XQseMe2 mss in X-Men 5? :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar verder...sja ik weet ook niet hoe het zit. Misschien dat ik maar zo vaak zó hard aan dat ding moet gaan zuigen :D wie weet heb ik dan een x effect *lolz* :D |
Als je het écht zeker wilt weten, kun je natuurlijk het beste spacecake eten (je kent vast wel een stoner die je daarmee op weg kan helpen :p), niet dat ik het je nou aan raad of zo (of af raad).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spacecake is wel de shit (mits goed gedoseerd en anders meestal ook wel hehe). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
natuurlijk geheel op eigen idee gebracht logischerwijs, daar jij hier nix mee te maken hebt natuurlijk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |