![]() |
VVN wil afschaffing van het WK
De groep VVN (Vrouwen voor een voetbalvrij Nederland) pleit voor de onmiddelijke afschaffing van het WK.
Mannen jatten dure, kostbare kijktijd voor onze favoriete programma's. Mannen zien je niet meer staan, kijken je geeneens meer na. Vrouwen dreigen ondergesneeuwd te worden in een oranje testosteronwaas van voetbalgekte. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Mannen hossen met Erica Terpstra". De femifundi's, zoals de vrouwen zichzelf noemen, hebben zelfs een website: wegmethetwk.nl De VVN heeft ook elf spelregels geformuleerd. De opvallendste daarvan: 'Een bal in huis = een bal eraf'. "We willen gewoon wat duidelijk maken en mannen luisteren pas als je dreigt hun mannelijkheid te ontnemen", aldus een woordvoerster. Stelling: De vrouwen hebben helemaal gelijk, afschaffen die boel. |
Afschaffing? Nah.
Wat ik wel vind is dat voetbal clubs of de knvb geen subsidie hoort te krijgen en dat de overheid geen geld in iets als het EK of WK dient te steken. De redenen die ze geven vind ik alleen nonsense. |
Kostbare kijktijd?
WK > All you need is love Dat zeg ik zelfs als niet-voetbalfan. :D |
Executeren die handel :D
Nee joh, de redenen die deze vrouwen opdragen slaan totaal nergens op. Ten eerste hoe vaak is er nou voetbal in de week? Ten tweede: er is alleen om de 2 jaar een groot toernooi (EK en WK). Ten derde: kan je net zo goed zijn voor het afschaffen van "het werken" omdat we daar veel meer tijd mee kwijt zijn en je nogal weinig tijd over hebt voor je vrouw. Tenzij deze vrouwen getrouwd zijn met uitkeringgerechtigden of uitkeringprofiteurs. :) Edit: het zou me trouwens niet verbazen als dit een HOAX was. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als die vrouwen aandacht willen van een man, kan ik die wel voor hun regelen hoor. *pimp*
|
Goed idee (y)
|
Waarschijnlijk willen die vrouwen gewoon desperate housewives kijken maar dat gaat niet omdat de mannen voetbal wilen zien :o
|
Mannen willen afschaffing van alle soaps.
Aan de poll te zien hebben ze wel veel support :rolleyes: |
:D:D
Citaat:
|
tiswah
en wat een fucking zieke wijven |
Citaat:
|
Dit is echt een hoax en anders is het gewoon onmogelijk dat die sekreten uberhaupt een vriend/man hebben dus hoeven we ons alsnog niet druk te maken :P
|
Mannen jatten dure, kostbare kijktijd voor onze favoriete programma's.
Zoals T_ID al zei: WK > All you need is love Mannen zien je niet meer staan, kijken je geeneens meer na. Met zo'n instelling ben je het ook niet waard, nee. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Maar dat is met iedere activiteit waar ze mee bezig zijn Mannen hossen met Erica Terpstra. Teh drama Mannen hebben alleen aandacht voor de bal. Onzin. Spelers en scheidsrechter worden er ook bij betrokken Mannen denken opeens overál verstand van te hebben. En waag het te ontkennen :cool: Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken. Vrouwen zijn lelijk als mannen geen voetbal kijken Tot zover. |
Ik ben voor afschaffing van de VVN.
Allemaal TBS zou een optie zijn. Of opsluiten in een kamer met een tv die alleen voetbal laat zien. |
Citaat:
|
Ze hebben helemaal gelijk, als mannen niet zoveel tijd zouden besteden aan voetbal hadden de femifundi's er eentje kunnen inhuren om een fatsoenlijke website te maken. Dit lijkt nergens op. (n)
|
:D Ik vind voetbal vreselijk, maar dit slaat werkelijk nergens op. Wat een onzin.
|
5. Elk uur voetbal op televisie moet gecompenseerd worden met twee uur Sex.. (y)
|
Afschaffen van het WK is slecht voor de economie. Als het slecht gaat met de economie daalt het besteedbaar inkomen en kunnen de vrouwen dus minder schoenen kopen. Ze moeten dus blij zijn met het WK.
|
Ieuw. Ik heb niets met feministen. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Lekker serieus |
We gaan ons echt wel wat aantrekken van een stel smerige stinkpotten. Zekers. Ja hoor.
Overigens vind ik wel dat voetbal van de buis moet. |
Voor eens en altijd, weg met het WK!"
Johanna Cruijff & Marjo van Basten, oprichters VVN :confused: volgens mij is dit nep, maar als het echt is wordt het vast gedaan door een stel lelijke verveelde vrouwen zonder man :) |
een bal in huis een bal eraf gaat mij toch te ver :D
uh tsja, ik denk niet dat ze zichzelf serieus nemen. |
Citaat:
Ik hou echt helemaal niet van voetbal, maar dan toch liever voetbal dan iets als goede tijden slechte tijden of all you need is love ja. |
Citaat:
|
Die vrouwen verplicht voetbal laten kijken tot ze het leuk vinden, maar ze eerst leren wat buitenspel is :D :o
Tegenwoordig hebben de meeste huishoudens 2 tv's dus niet zo zeuren de mokkels. |
Van mij mogen ze het afschaffen, domme hersenloze zooi.
|
Voetbal is een sport voor paupers. Dat er mensen zijn die het leuk vinden is me een rotzorg, maar de hele gekte eromheen waarbij zonodig iedereen in betrokken moet worden vind ik zeer storend als zijnde voetbalhater.
|
Citaat:
Welke volzin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D btje erg overdreven.
Wat minder voetbal op tv zou wel mogen en de mannen mochten wel wat minder voetbal gek zijn maar verder is het wel ok..... :) |
Citaat:
|
Ze hebben een minderwaardigheidscomplex, laat ze maar blaten.
|
Citaat:
|
Ik heb zelf ook niks met voetbal en ik vind het ook best overdreven hoeveel uur per week er voetbal op tv is, maar dit is nou eenmaal vrije marktwerking. er is veel vraag naar voetbal en dus is er veel voetbal op TV. Als je daar door iets mist als vrouw (of man die niet van voetbal houd) is er altijd nog de optie van een tweede tv of een dvd speler.
|
Citaat:
|
Omg, ben ik de enige die de WK gaat volgen? Ookal zou Nederland er snel uitvliegen, ik blijf het volgen. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif En nee, ik doe niet mee aan de Oranje-gekte. ;)
|
ach, lijkt eerder op een grap.
Een doelpunt staat gelijk aan een middag shoppen. op kosten van de man. ha ha |
|
Citaat:
Ik heb dan ook een seizoenskaart voor NEC en ben elke dag wel even bezig met voetbal (Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Offtopic: Zware dag gehad Nare? :p
|
Haha, go nare :D
|
Beloon hem nou niet voor het beledigen van leden. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |