![]() |
ik ga op vakantie en neem mee
zwembroek
kleren slippers tandenborstel tandpasta gel paracetamol :p shampoo paspoort pinpas en wat nog meer :confused: meer valt me zo snel niet te binnen |
wat is vaktnie ? ^^
|
Ondergoed?
|
Citaat:
http://www.meenemen.nl/ ? ideetje? ik weet namelijk niet wat voor soort vakantie jij in gedachten hebt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt er geheel aan waar je heen gaat....
|
kleding
Denk daarbij aan kleding voor zowel warm als koud weer. het argument 'ik ga toch naar Spanje oid en hoef alleen maar dunne kleren mee' geld niet altijd. Het kan er soms behoorlijk koud zijn, zelfde als koude landen waar je ook warm weer kunt hebben. Regenspullen Dus een paraplu en eventueel een regenpak/jas/broek/laarzen. Zwemmen slippers, badhandoek, duikbril, luchtbed, bal oid voor vermaak, plastictas om je natte zooi in te bewaren. badkamerzooi shampoo, doucheschuim, ZONNEBRAND!, aftersun, bodylotion, tandpasta en borstel, scheermesjes, scheerschuim, pincet, nagelschaar, vijltje, paracetemol, de pil voor meisjes, condooms etc. Papieren Paspoort, verzekeringspasje, je reispapieren voor je hotel/camping, pinpas. en dan naturlijk nog dingen als mp3 speler, gameboy, boeken, stok kaarten etc. En ik vergeet nu vast nog heel veel ,maar dit is iig een basis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah vrijdag ga ik 10 daagjes :p. FF die stress kwijt van de examens
|
Citaat:
|
en beste Remy, waar ga je heen?
btw, zeer goed plan dat ontspannen na de examens, gaat hier ook gebeuren.. of is eigenlijk al zo goed als begonnen.. |
Citaat:
Neem dan een kussen en dekentje mee, veeeel leesvoer en een goed opgelade mp3 speler. Dan kom je die busreis wel door;) |
Zo min mogelijk, want ik til niet zo graag.
Leuke muziek met luidsprekertjes en een goed, dik boek behoren er in iedergeval wel bij. |
Neem ook iets van EHBO mee: Norrit tegen diarree, pleisters, jodium, paracetamol. Als je een meisje bent ook tampons ofzo.
De meeste dingen die je vergeet, kan je daar wel kopen, zoals zonnebrand. En vergeet je fototoestel niet. |
en kopietjes van belangrijke documenten zoals je paspoort. Komen altijd van pas.
|
zowiezo mijn vliegtickets
koffers kleding medicijnen slippers shampoo enzo.. en wat anneka al zei badkamerzooi flesjes drinken voor in het vliegtuig idkaart cdsss discman .. ja heb nog geen mp3 maar discman werkt ook prima telefoon en nog veeel meer ... maar het is bij mij altijd zo, dan neem ik echt veeel mee, en de helft ligt de hele vakantie uiteindelijk gewoon nog in de koffer... :| |
Pleisters, een goed boek, een map en mijn pinpas.
|
een zakmes en lamp en ehbo spullen
|
Bij mij ligt de halve auto altijd vol met gereedschap, dus op mijn lijstje staan altijd:
Steek/ringsleutels 6 t/m 32 Dopsleutels 4 t/m 36 + ratel Pijpsleutelset Schroevendraaiers Inbussleutels Torxsleutels Diverse soorten tangen Rubberen en metalen hamer IJzerzaag Accuboormachine Garagekrik Breekijzer Kelderwind IJzerdraad En nee, ik ga niet inbreken. ;) Maar wie met een oldtimer naar het buitenland gaat, moet goed voorbereid zijn :D |
Citaat:
Terugreis had iemand een ghettoblaster. Weer niemand heeft kunnen slapen en men vond ons a-sociaal :D |
mObiieeL
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |