![]() |
[film] Transformers, the movie
http://www.jour.sc.edu/pages/wigginsweb/optimus.jpg
En nog een jongensdroom! Plot Outline: Dueling alien races, the Autobots and the Decepticons, bring their battle to Earth, leaving the future of humankind hanging in the balance. Directed by Michael Bay Writing credits John Rogers Roberto Orci Production Notes/Status: Status: Pre-production Comments: Status Updated: 7 January 2006 Note: Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change; some data could be removed completely. IMDB Filmpje ? Meningen? Al een paar grote namen, bv. Michael Clarke Duncan en Bernie Mac. Ben erg benieuwd hoe ze dit aanpakken! Het filmpje (als ie echt is...) ziet er redelijk uit imo. |
Directed by
Michael Bay :( Edit: ach het is tenminste geen Uwe Boll. |
omg dat vond ik vroeger zo vet :cool:
|
Heh, en eerst was het nog Steven Spielberg die er aan zou werken :(
Overigens, volgens mij is die transformer die je in het filmpje ziet Sideswipe :P |
Ik vind het persoonlijk zonde.
|
Citaat:
Ik kan er persoonlijk niet veel om geven, die tekenfilmseries waren best geinig vroeger, maar ik ben geen enorme 'fan' ofzo. |
Ik zit hier persoonlijk totaal niet op te wachten.
|
Och, ik ga er puur voor de eyecandy heen, om die oude geweldenaren "bijna echt" te zien.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik ga er wel heen, lijkt me wel mooi enzo, maar waarschijnlijk zit ik me op te vreten dat ze niet gewoon een 1 op 1 conversie hebben geprobeerd. |
lijkt me we aardig, hoewel sommige robots (te veel) op die dingen uit de matrix leken
|
Mja, het was wellicht verloren hoop, maar ik hoopte iets van de sfeer van de tekenfilm in deze trailer terug te vinden. :(
|
Citaat:
Toch snap ik ook wel dat ze niet het zelfde er uit kunnen zien. Ze proberen het enigzins realistisch over te laten komen. Hiermee bedoel ik, wa je eigelijk met staal zou kunnen doen zonder het te verbuigen en het daarmee meer cartoony te laten lijken. Vraag me alleen af wie die helicopter is? Niet starscream, die zag je in een later shot (tenzij dat een gewone jet is -_-). Het zal helaas wel niet die van de Combaticons zijn, haha. |
Lijkt me echt totáál niet boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar ben ik toe aan een bril. |
Citaat:
|
|
Kom net uit de bioscoop, erg gave film voor de Transformerliefhebber en er valt voor de casual actiefilmliefhebber genoeg te zien en te horen aan explosies en robotfights(y)
De die-hard fan zou maybe kunnen vallen over het gebrek aan diepgang in de robots qua character en uiterlijk zoals ze in de cartoons/strips gepresenteerd worden. Megatron verandert bijvoorbeeld niet in een gun, wat ik dus zelf erg jammer vind. Het acteerwerk van de menselijke personages is matig/toereikend, maar niet erg storend ofzo aangezien er nou niet echt veel diepzinnige gesprekken plaatsvinden. Ander minpuntje is dat er hier en daar zichtbaar scenes in de montagekamer gesneuveld zijn(waarschijnlijk vanwege de lengte van de film). Hierdoor verdwijnen sommige personages zonder duidelijke uitleg of closure. Anyway zeker een aanrader voor de actie-liefhebber. Verder mag iemand anders mij vertellen of er na/tijdens de aftiteling nog wat te zien was, want die heb ik niet afgekeken. |
Film nog niet gezien, maar doordat Optimus Prime in een trailer het typische "transform" geluid liet horen vind ik het al super (y)
Verder ziet het er strak uit, heb er zin in! |
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar alleen al omdat ik er vroeger altijd naar keek wanneer ik net thuis kwam van school is al reden genoeg om Transformers te moeten zien.
Vrijdag ga ik er heen; ik ben benieuwd. :) |
Citaat:
|
Lang leve Pathe in Amsterdam zonder pauze:p
Anyway, heb ff wat IMDB trivia-research gedaan: ''Megatron's classic alternate mode was a Walther P38 pistol, but Hasbro the owners, and official distributors of the toyline stated that they would not produce a gun of any kind for their characters (it's also illegal to make replica toy guns in several jurisdictions). Also the writers thought it was like "having Darth Vader transform into his own lightsaber and someone else swinging him around," so it was changed to an "interstellar jet." '' Vooral de eerste reden laat weer zien dat de echt harde tijd qua actie zoals in de jaren'80/early 90's voorbij is. Wat een politiekcorrecte reden. (n) Helemaal als je bedenkt dat de eerste Megatron's/Galvatron's gewoon keihard in een gun konden veranderen. Hopelijk kan Rambo 4 het tij keren;) http://www.moblog.com.sg/blog/Young/.../megatronx.jpg |
Galvatron was zelfs een dik kanon :P
|
Citaat:
maar ik moet toegeven dat alles wat ik tot nu toe gezien heb nog steeds maakt dat ik m wil zien! er wil alleen niemand mee, want iedereen hier vindt de transformers stom (n) |
Citaat:
|
"Boy, you're a soldier now", haha.
Hele aardige film als je door alle drèk de lol er van inziet. Gister de oude series gezien en die zijn waardeloos: het is maar goed dat het géén één-op-éénconversie is, want ik ben 17 jaar ouder geworden en het is maar goed dat die robots dat ook zijn. Pure eyecandy. Ik werd er wèl warm van.
Spoiler
|
hehe @ spoiler :D
van een review: "And this is one of the great "did I really just see that?" moments when one of the robots says something along the lines of "Yo yo yo wussssUUUUUUPPPP Autobots REPRESENT!" and I don't think he was eating robotic chicken or watermelon but I swear to you on my mother's grave that he started breakdancing." |
|
Yup, al blijft de G1 serie de beste :P
*Spuugt op G2 met de lelijke verklote paintjobs* |
Gistren gezien, de film is erg tof :)
Wel een beetje traag aan het begin en juist te snel later (vooral de 'introducties' van de Deciptocons vlogen voorbij), maar tof een erg toffe zit met af en toe leuke humor :) |
mijn god, wat een product. ILM mag een oscar voor acteerwerk, Cullen's stem heerst nogsteeds; maar de rest..wat een BAGGER.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook de kleine dingetjes zijn wel geinig zoals die air freshener in Bumblebee, het Decepticon teken in plaats van het gebruikelijke schild op Roadblock (of hoe die politieauto ook heet) |
Citaat:
|
Citaat:
Luidruchtige irritante kutfilm die het flikt om John Turturro (!) onuitstaanbaar te maken. |
Citaat:
Maar dat zijn details die standaard zijn in zo'n soort film lijkt me; verder barst het uit de voegen van een slecht script en ditto acteerwerk. Die grap dat die yankeesoldier moest bellen en "belemmerd" werd door een oosterse telefoonoperator was om te huilen. |
die was fucking lame idd
wat ik wel grappig vond was "im gonna count to 5........" (om m niet te spoilen) |
Ik heb hem gezien, niet gehinderd door enige ervaring met het kijken van de tekenfilms of het lezen van de comics, en ik vond 'm gaaf (y) niets bijzonders, maar leuk vermaak.
|
Net gezien, en ik vond hem super gaaf!
Geweldige actiefilm, leuke humor, en veel herkenning! Shia Lebeouf vond ik ook een prettig persoon om naar te kijken (in a non-sexual way). Nadelen: Misschien teveel humor, en weer eens te flitsend gefilmd. Citaat:
De ubervadguy heeft als transformatie dat hij in een lullig pistooltje verandert, waarin hij zelf niks bijzonders kan... Dat is toch ook loos! Ik zie het al voor me: Megatron transformeert en schreeuwt: Somebody shoot me! Nee, zo is het beter! |
de keuze qua look en veranderingen van de robots zelf is nog het beste aa nde film
|
Ik vond dat juist het meest slechte aan de film.
En robots met een afro-attitude die breakdancen, omg. Moest dat nou? |
Wat een heerlijke popcornvriendelijke eye-candy. :D
Echt geniaal dat zelfs de codebrekende/ hacker/ expert een blond fotomodel van 23 was. Wel blijvend irritante gewoonte van Bay om zoveel flitsend materiaal in een shot te proppen dat je, ondanks dat je het wel mooi vond, geen idee hebt wat er nou net in beeld was. :confused: |
Citaat:
dat is idd ook waardeloos. Maar ik vond de vormgeving van de robots best in orde; daar doelde ik ook op. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was overigens het minst van de film's problemen. |
ik lag na een kwartier al te pitten huuh
|
Op zich houd ik niet zo van actiefilms maar mijn vriend wel. Ik ging er samen met hem naartoe en ik vind de film wel leuk. Hij achteraf niet zo? :s
Maarja je moet er niet al te hoge verwachtingen van hebben (popcornfilm), het is niet echt een actie actie film. Ik moest eigenlijk denken aan de film flubber:P daar heb je ook zo'n robotding in :o :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |