![]() |
Maandagochtend 1:11
De wereld is fucked up en met name
de Randstad waar de uitlaatgassen kil de nog levende natuur verbrassen zoals een amateurgangbang een dame. De hel dan ook aan alle kutgedichten vol irreële quasi-schone woordenschat. Het is dus echt totaal zonder verstand om alles zo vertieft verlieflijkt te belichten. Maar jij bent endorfine, een soort monde- ling, een wereldding en vaak in korte opeenvolgende kogelstoten vol geluk. Je maakt dat ik soms denk ‘oh fuck de mensen met al hun tekorten werden slechts gesteld als zonde’. Hmm, volgens mij zit ik in een nieuw dichttijdperk. No more snoezige schattige davidje met zijn lieve woordjes over mooie natuurtaferelen. |
Citaat:
Dit stuk is goed: (y) Citaat:
Elke ongeschoolde pauper zou je min of meer rijmend kunnen vertellen dat de wereld naar de klote is en vooral de Randstad, sorry :bloos: |
Hmm, de Randstadstrofe... Ik zou het op zich wel een oké stukje vinden zonder dat 'kil de nog levende natuur verbrassen', dan is het al tien keer minder cliché. Leuk, die 'amateurgangbang'. Geniaal woord.
Je middelste gedeelte is inderdaad het sterkst en het beste (y) En dit is geen nieuwe David. Dit is een fase van collectief stomvinden. |
Die randstad, ik kon er breed om glimlachen - wellicht omdat ik er zelf woon en het gloeiend met je eens ben.
't is wel eens een verlichting eigenlijk, zo'n ik-vind-alles-stom gedicht wat nog mooi is ook (uhu, compliment). Is weer eens wat anders dan wat ik normaal lees. Al moet ik er aan wennen, het heeft wel wat. De derde strofe vind ik het beste, eigenlijk. en: 'vertieft verlieflijkt' <3 Mijn o zo zinnige commentaar weer voor vandaag :o |
ali B het laten rappen een een hippe beat eronder.
|
Ik vind het een goed gedicht, vooral dit stukje:
Citaat:
|
Citaat:
Die eerste strofe vind ik niet zo goed. De rijm vind ik te gezocht ja, de zinnen te onnatuurlijk, wat Not For Sale zei eigenlijk. Maar dan die derde strofe, die vind ik prachtig, en de laatste ook wel mooi. Ik herinner me dat ik je altijd de hemel in prijs om je ritme :cool: , en hoewel dit anders is zit er weer zoiets in dat het geweldig leesbaar maakt. Behalve, naja, in die eerste strofe, daar haper ik bij die laatste zin, en dat stoort dan des te erg omdat ik een goed ritme van je eis :cool: , nee er staat helemaal geen druk op je. Anyway, toch tof dit weer-eens-wat-anders. |
Thnx voor de comments tout le monde.
Not for Sale: Tof dat je reageert, je hebt wel gelijk wat betreft de clichéheid.. ik heb mijn cliché-opstandige-puber-pauper-gedachten wel origineel proberen weer te geven. De rijm is wel gedwongen maar ik had zin in een sonnet. Pavloviccccje: Het is idd een fase van collectief stomvinden. Join the club enzo. Fri.......: bedankt voor je o zo nuttige commentaar! Het is leuk dat je veel reageert op het forum ipv al die leute die hun gedicht neerzetten en niks van zich laten horen. Shoarm: Goed idee AskmeAnything: Thnx :) Porce!!! Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!! Je zet me idd wel onder een superhoge druk maar het mag want je bent jarig. Nog vele jaren en nog succes met je examens..! |
Citaat:
Een beetje heen en weer he, voor wat hoort wat :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |