![]() |
[Rit] Chromen Oldies
Tja ik weet niet of dit ook hier kan..? Ik probeer het maar, omdat ik al eens vaker heb gemerkt dat hier nog aardig wat mensen zitten met oldtimer brommers!
Op zondag 11 juni organiseer ik samen met 'n vriendin Chromen Oldies. Dit is een jaarlijkse oldtimerrit voor alle merken (denk aan Zündapp, Kreidler, Puch, Tomos, Honda, Batavus, etc). Dit zal net als vorig jaar waarschijnlijk weer 'n erg gezellig ritje worden, al hopen we dat het weer dit jaar wat beter is! Het verzamelen is vanaf 12:00u in Noordwijk aan Zee (dat ligt dus aan zee ;) tussen Leiden en Haarlem ongeveer), en om 13:00u zullen we gaan rijden. Mensen die van ver komen kunnen ook de avond ervoor al komen en blijven slapen. Ik treed die avond op in Den Haag en de andere organisatrice is dan op het festival Berghpop (www.berghpop.nl), dus als je alvast kennis wil maken kom dan gerust :) Voor meer info: www.chromenoldies.tk Lonneke http://home.wanadoo.nl/hersgeerlings...yer2_groot.jpg |
Aanwezig :D
euj..4takt msb'er op scholieren, lol |
haha ja :p nou moet erwin nog reageren natuurlijk ;)
|
Uiteraard
Tot dan lon! Mensen, allemaal komen, t is echt super gezellig! |
Dat is hier vlakbij! (y)
|
Het is dat ik mijn oldie nog niet heb, wellicht volgend jaar. Of zijn 98 cc motoren uit de jaren '30 niet welkom? ;)
|
ik denk dat ze daar niet veel moeite mee hebben ;)
als mijn ss met 130cc al mee mag rijden :D :cool: :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |