![]() |
Alweer
Ik ben 2 jaar geleden verliefd op een meisje geweesd, maar ik kende haar toen nog niet. Ik heb toen eigenlijk nog nooit wat met dr afgesproken buiten school. Ze heeft me toen ook afgewezen :(
Maar nu sprak ik haar laatst weer en zijn we naar de film geweesd, ben heb daar geovernacht (niets bijzonders hoor) en ik ben weer verliefd op dr geworden, maar wel iets meer dan toen. Ik ben alleen zo bang dat het niets wordt omdat ze me al eerder heeft afgewezen, maak ik nog een riele kans of niet? |
Zonder iemand te kennen kun je nooit zeggen of het wat wordt of niet. Nu kennen jullie elkaar beter, je maakt dus wel een kans, denk ik. Maar je kunt beter aan haar vragen hoe zij er over denkt, daar heb je meer aan, denk ik.
|
Dat ze je twee jaar geleden heeft afgewezen, lijkt me geen reden om nu van hetzelfde scenario uit te gaan. In twee jaar kan veel veranderen.
Bovendien heb je nu wél met haar afgesproken toch? Hoe was dat en hoe is het contact verder? Ik persoonlijk zou niet snel iemand bij mij laten overnachten waar ik niet iig een goed gevoel bij heb. Je heb dus zeker een kans. Hoe groot die is, is voor ons onmogelijk te bepalen. Zeker met zo weinig informatie. Succes. |
Nee, je maakt geen kans. Laddertheorie. :)
Wel erg lame van haar om jou op die manier te pesten, maar ja, vrouwen zijn over het algemeen nogal attention whores. |
Ik sluit me aan bij stout!. Succes er mee, heb geduld en geef haar de tijd om jou beter te leren kennen, dan heb je meer kans. :)
Citaat:
|
Niet dan?
|
Citaat:
|
Nou, ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar ik heb zo mijn twijfels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat stout zegt en mephosto hou daar eens mee op :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: